  • 1. Data: 2010-01-29 09:11:46
    Temat: Jak sie karze starszych ludzi we Wro
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Mialem zaszczyt byc wczoraj na KP Krzyki

    Czekalem z godzine na korytarzu i slyszalem jak Pani (dosc glosno)
    przedstawia zarzut starszemu czlowiekowi (87 lat).

    tresc oskarzenia:

    - oskarzam o probe przywlaszczenia mienia na szkode Tesco na co skladaly
    sie: jedna bulka typu kajzerka, jedno maslo, kielbasa, jedna szczoteczka do
    zebow na kwote zgodnie z oswiadczeniem ochroniarza okolo 320 zlotych/

    Biedny starszy czlowiek odpowiada na pytanie: Czemu Pan chcial ukrasc bulke?

    Odpowiada: bo nie stac mnie bylo bo mi sie pieniadze skonczyly:

    Czy poddaje sie pan dobropwolnie karze? Tak

    Proponuje kare: 6 miesiecy w zawieszeniu na 2 lata proby.

    1. Debil policjant uwierzyl, ze bulka, maslo, kielbasa i szczoteczka
    kosztuje 320 zlotych

    2. Czlowiek przesiedzial w PDOZ 46 godzin w oczekiwaniu na przesluchanie i
    postawienie zarzutow

    Absurd

    Icek

  • 2. Data: 2010-01-29 09:20:00
    Temat: Re: Jak sie karze starszych ludzi we Wro
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał
    > 1. Debil policjant uwierzyl, ze bulka, maslo, kielbasa i szczoteczka
    > kosztuje 320 zlotych

    Może mają słabą statystykę w kradzieżach z 278kk, więc szefostwo kazało
    "poprawić";) A może nie dosłyszałeś jakiejs rzeczy.

  • 3. Data: 2010-01-29 10:06:00
    Od: MarMarK <m...@o...pl>

    On 29 Sty, 10:11, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    > 1. Debil policjant uwierzyl, ze bulka, maslo, kielbasa i szczoteczka
    > kosztuje 320 zlotych

    Nie wiesz o jaką szczoteczkę do zębów chodziło. Niektóre potrafią
    kosztować grubo ponad 320 zł.

    Pozdrawiam
    MK

  • 4. Data: 2010-01-29 10:18:13
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik MarMarK napisał:

    > Nie wiesz o jaką szczoteczkę do zębów chodziło. Niektóre potrafią
    > kosztować grubo ponad 320 zł.
    >
    > Pozdrawiam
    > MK

    tak samo i kiełbaska nie musiała byc tanie, to nie był bideny emeryt
    który zadowoli się suchą bułką, to był emeryt elita - do bułki masełko i
    kiełbaska, więc na byle jaką by się nie połaszczył

  • 5. Data: 2010-01-29 10:21:35
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Może mają słabą statystykę w kradzieżach z 278kk, więc szefostwo kazało
    > "poprawić";) A może nie dosłyszałeś jakiejs rzeczy.

    gosc byl przygluchy a ja slyszalem wyraznie. Szczegolnie wartosc okreslona
    na podstawie "oszacowania ochrony". Do szczoteczki wymienili nazwe
    producenta, dla masla tez

    tak czy inaczej gosc siedzial 2 doby w PDOZ (kto za to placi?) ale
    przynajmniej policja w godzine zalatwila sprawe kompleksowo. Statystyki
    rosna. Premie ktos otrzyma za niezwykla skutecznosc policji

    Icek

  • 6. Data: 2010-01-29 10:22:36
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jan 29, 10:11 am, "Icek" <i...@d...pl> wrote:
> [...]
    > kosztuje 320 zlotych
    >
    > 2. Czlowiek przesiedzial w PDOZ 46 godzin w oczekiwaniu na przesluchanie i

    E tam to suma sumarum dostal 46h aresztu nie znajac dokladnie
    okolicznosci sprawy to bym powiedzial, ze nie jest to nadmiernie
    surowa kara.

  • 7. Data: 2010-01-29 18:35:15
    Od: <s...@a...pl>

    > rosna. Premie ktos otrzyma za niezwykla skutecznosc policji

    Jak będziesz kiedyś prowdził sklep i dziennie 10 takich dziadków zrobi podobne
    "zakupy" to zrozumiesz, że trzeba karać również takie osoby. Co za różnica, czy
    złodziej ma 10 czy 80 lat? Z reguły złodziej kradnie bo (1) tego nie ma i chce
    mieć (2) na sprzedaż, aby uzyskać pieniądze. Ten akurat nie miał i chciał mieć.

    Trzeba też pamietać, że pozory często mylą. Żebracy cyganie też zazwyczaj nie
    mają.... a jak skończą swoja"pracę", odjeżdzają mercedesem.

  • 8. Data: 2010-01-29 18:41:57
    Od: Rowerex <r...@o...pl>

    On 29 Sty, 19:35, <s...@a...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Trzeba też pamietać, że pozory często mylą. Żebracy cyganie też zazwyczaj nie
    > mają.... a jak skończą swoja"pracę", odjeżdzają mercedesem.

    W więzieniu dostanie to na koszt państwa (dodrukują pieniądze :P).
    Zresztą prawdopodobnie dla wielu z nas pójście do pierdla będzie
    lepsze niż próba wyżycia z emerytur wypłacanych przez OFE

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 9. Data: 2010-01-29 21:17:26
    Od: grzeda <g...@g...pl>

    s...@a...pl pisze:

> [...]
    > za różnica, czy złodziej ma 10 czy 80 lat? Z reguły złodziej kradnie bo
    > (1) tego nie ma i chce mieć (2) na sprzedaż, aby uzyskać pieniądze. Ten

    No spoko, ale zyjemy w panstwie prawa podobno. Ochroniarz podal kwote
    320 zl nie bez powodu. Policja powinna zainteresowac sie oszustwem
    ochroniarza.

    pozdr
    PG

  • 10. Data: 2010-01-29 21:25:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > 1. Debil policjant uwierzyl, ze bulka, maslo, kielbasa i szczoteczka
    > kosztuje 320 zlotych

    Zeznanie ochroniarza tu nie ma nic do rzeczy. Ostatecznie trzeba będzie
    zabezpeiczyć faktury, bo do określenia szkody bierze się cenę zakupu bez
    VAT-u. Faktycznie, mało prawdopodobne jest, by te cztery produkty tyle
    kosztowały. Bułkę i masło możemy pominąć. Sądzę, że za szczoteczkę do zębów
    góra 50 zł. No to musiałby 5=6 kilogramów jakiejś wyjątkowo drogiej
    kiełbasy podgrandzić. Mało prawdopodobne, ale nie niemożliwe.

    > 2. Czlowiek przesiedzial w PDOZ 46 godzin w oczekiwaniu na przesluchanie
    > postawienie zarzutow

    A nie przyszło Ci do głowy, że wolał to, niż marznąć gdzieś w namiocie
    foliowym? Bo ja już się z tym spotkałem.