  • 1. Data: 2004-06-24 23:56:00
    Temat: Jak sądzić się ze spółką cywilną? [było: Re: allegro i policja (trochę długie)]
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Pozwalam sobie przesłać wiadomość na pl.soc.prawo, bo temat mnie
    zainteresował... Prawnicy - naprawdę u nas tak jest??

    -----

    -----

    Pozdrawiam

    FUT warning

    Czarek Gorzeński

  • 2. Data: 2004-06-25 04:16:54
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Czarek Gorzeński <c...@p...org> naskrobał/a w

    > Pozwalam sobie przesłać wiadomość na pl.soc.prawo, bo temat mnie
    > zainteresował... Prawnicy - naprawdę u nas tak jest??

    Tak jest. Spółka cywilna nie ma rzadnych cech osoby prawnej, przeto nie
    może nabywać żadnych praw, ani zobowiązań na swój rachunek, nie moze
    pozywać ani być pozywana. To tylko paru wspólników i ich współwłasność.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Out of my mind. Back in five minutes.

  • 3. Data: 2004-06-25 04:52:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c...@C...Gorzenski.private>, Czarek Gorzeński wrote:
> [...]

    Może nie dobierać. Nie przeszkadza to ZCW w skutecznym doręczeniu.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2004-06-25 07:32:46
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 25 Jun 2004 01:56:00 +0200, Czarek Gorzeński naskrobał(a):

    > Pozwalam sobie przesłać wiadomość na pl.soc.prawo, bo temat mnie
    > zainteresował... Prawnicy - naprawdę u nas tak jest??
    >
    > -----

    > -----

    ludzi złoci po co komplikować -> wpis do ewidencji pozycja 2 "miejsce
    zamieszkania"

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-06-25 07:48:09
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Sebol wrote:
    > ludzi złoci po co komplikować -> wpis do ewidencji pozycja 2 "miejsce
    > zamieszkania"

    O, wierzyłem że musi być jakieś prostsze rozwiązanie ustalenia adresu,
    niż śledzenie właściciela sc. ;)

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 6. Data: 2004-06-25 07:55:13
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Czarek Gorzeński"

    > O, wierzyłem że musi być jakieś prostsze rozwiązanie ustalenia adresu,
    > niż śledzenie właściciela sc. ;)

    urzad miasta albo gminy ktory prowadzi ewidencje - idziesz mowisz nazwe
    firmy i pani podaje wszystkie dane

    ania
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

  • 7. Data: 2004-06-29 15:12:33
    Od: "Kicek" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> napisał w wiadomości

    > O, wierzyłem że musi być jakieś prostsze rozwiązanie ustalenia adresu,
    > niż śledzenie właściciela sc. ;)

    gorzej jak nie posiadasz wpisu :)
    hłehłe
    szukaj a polska długa i szeroka............

    "co mi zrobisz jak mnie złapiesz"