  • 1. Data: 2004-06-24 23:59:32
    Temat: GIODO i baza danych [pilne]
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam maly problem. Czy gromadzenie danych osobowych w postaci deklaracji
    papierowych (gdzie sa imie nazwisko, adres etc), trzeba zglaszac do
    giodo? Obilo mi sie o uszy, ze jesli "baza" nie ma jakiejs struktury,
    etc. to to nie jest uznawane jaki baza danych osobowych.

    Czyli np jesli otrzymuje mailem dane osobowe i ich nigdzie nie gromadze
    (a sa po prostu jako mail), to czy to musze zglaszac do GIODO?

    Bede wdzieczny za jakiekolwiek odpowiedzi, podstawy prawne etc.

    --
    pozdrawiam rafi
    www.TwojSklep.bazarek.pl - Twój naprawdę DARMOWY sklep internetowy...