    From: Julian Kubicki <j...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak pozbyć się niezameldowanych osób?
    Date: Fri, 04 Jan 2002 03:34:59 +0100
    Sender: j...@f...onet.pl@pc16.legnica.cvx.ppp.tpnet.pl

    On Mon, 31 Dec 2001 10:56:42 +0100, "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>
    wrote:

    >"Julian Kubicki" <j...@f...onet.pl> wrote in message
    >Komu zgłosić fakt zamieszkiwania osób bez meldunku?
    >---
    >
    >Policji. Ale pewnie i tak oleją sprawę. Mogą co najwyżej nałożyć grzywnę.
    >
    >Pozdro
    >AR

    Ludzie ci pomieszkują tam od kilku lat. Wielokrotnie z nimi
    rozmawałem. Może powienienem żądać jakiegoś odszkodowania? Jest na to
    jakiś sensowny sposób? Nie można chyba tolerować tego, że ja ponoszę
    opłaty za nieruchomość (drugi współwłaściciel od lat nie płaci nic, po
    prostu ignoruje jakiekolwiek wezwania gminy) a dzicy lokatorzy nie
    dokładają ani złotówki.
    Chciałem dokonać działu tej nieruchomości, stanowiącej spadek, ale
    koszty sądowe, biegłego rzeczoznawcy od wyceny nieruchomości i
    pozostałe są na moją kieszeń horendalne.
    Przy okazji, jak zabezpieczyć się od ryzyka obciążenia tej
    nieruchomości np. kredytami zaciągniętymi pod zastaw nieruchomości
    przez drugiego współwłaściciela?