    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak organa ścigania RP NIE walczą z pedofilią
    Date: Fri, 24 May 2019 13:51:15 +0200

    W dniu 2019-05-24 o 12:41, J.F. pisze:

    > Czegos nie rozumiem ...
    > -a dlaczego nie pojawilo sie w Katowicach, Gliwicach czy Dabrowie ?
    > -jaki zwiazek ma bezrobotny ojciec ze slaskiego miasteczka z pedofilami
    > z Warszawy czy Gdanska ?
    >
    > -o ile na Dolnym Slasku to istotnie jest sporo takich miasteczek, to
    > wydaje sie, ze na Gornym Slasku pracy jest sporo, a komunikacja rozwinieta.
    >
    > Nikt tego zjawiska nie badał, ale ciekawe, jaka jest korelacja między
    > pojawieniem się wielkiego bezrobocia i prostytucją nieletnich.

    Nie wiem jak u nas ale za granicą to już owszem.
    Są dwa rodzaje prostytucji, konieczna kiedy od niej zależy
    czy zdobędziesz jedzenie i przeżyjesz u nas nie istniejąca.
    I prostytucja z przyczyn ekonomicznych, więcej zarobisz jako
    prostytutka niż jako robotnik czy sprzedawca.
    Więc pan czy pani z zamiłowania do dobrych kosmetyków i
    markowych ciuchów robi to co robi, często popada w narkomanię
    bo na narkotyki też ja/jego stać i na starość ci głupsi faktycznie
    lądują jako bezrobotni, bezdomni i narkomani.

    > ale to niekoniecznie nieletni, a od wielu lat - Ukrainki, Bułgarki ...

    > Ale to drugie powinno byc i za komuny.
    > A pierwsze ... za komuny tez, teraz co najwyzej wiecej reklam "musisz to
    > miec".
    > No i moze troche wiecej elektronicznych gadzetow, ktore "musisz miec".

    Prostytucja za komuny istniała. Teoretycznie była zakazana ale
    tylko pechowcy dostawali sądowy nakaz normalnej pracy.
    Nie mam pojęcia jak było z prostytucją nieletnich.
    Zakładam że była nieliczna i na zasadzie cichodajek.