  • Data: 2010-12-03 14:31:54
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-03, Krzysztof <k...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Nie.
    > Ale fakt - nie płacę ZUSu od wszystkich moich dochodów :)

    O ile mi wiadomo w obecnym stanie prawnym można jednak wyłączyć
    sie z systemu emerytalnego. Choćby właśnie umową o dzieło, czy
    chociażby zarabianiem na życie na giełdzie.

    Więc ja nie widzę przeszkód, żeby Ci wszyscy którzy nawołują
    do likwidacji składek, mogli te metody uskuteczniać. I w tym
    momencie czas faktycznie pokaże kto miał rację. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl