  • Data: 2010-12-03 15:51:36
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał

    > Powiesz to chorym na raka, crochna, czy inną przewlekłą/śmiertelną
    > kosztowną chorobę.
    > Twój scenariusz działa tylko w momencie gdy jest się zdrowym w momencie
    > podpisywania ubezpieczenia.

    A czy coś stoi na przeszkodzie, by utrzymać ZUS, ale tylko i wyłącznie jako
    ubezpieczalnię dobrowolną?
    Tam mogliby się ubezpieczać wszyscy ci, którzy nie mogą lub nie chcą się
    ubezpieczać prywatnie.
    Tylko jak znam życie, to okazałoby się, że to nie wypali, bo wszyscy,
    których stać będzie na ubezpieczenie indywidualne, odejdą z ZUS, a zostaną
    tylko ci, których nie stać. Co prowadzi do jednoznacznego wniosku, że tak
    naprawdę ZUS postępuje jak Janosik. A ja się na to nie muszę godzić :)

    > A zmiana warunków jak już wykryją coś z katalogu
    > powyższych jest potem często niemożliwa. A z Twojego (odliczalnego w
    > większości) zdrowotnego możesz ubezpieczyć żonę i dzieci.

    Identycznie jest przy ubezpieczeniu indywidualnym.
    Działa na całą rodzinę.

    K.