  • Data: 2010-11-30 17:26:50
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (30.11.2010 17:44), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No ale nie musiałby jej utrzymywać przez kolejny rok.

    A jak ją niby utrzymuje przez kolejny rok?

    Z tego co wiem, to jedyna niedogodność dla pracodawcy jest taka, że musi
    zapłacić za ten pierwszy miesiąc zwolnienia (ale jak po prostu poważniej
    zachoruje to też musi) a potem ją przyjąć z powrotem jak wróci ze
    zwolnienia ciążowego/macierzyńskiego/wychowawczego.

    No i to że nigdy nie wie kiedy ta wróci.

    Ale przecież nic nie stoi na przeszkodzie żeby ją zaraz po tym zwolnić.

    p. m.