  • Data: 2010-11-30 18:43:36
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.11.2010 18:26, mvoicem pisze:
    > A jak ją niby utrzymuje przez kolejny rok?

    No to przez pół roku....

    > Z tego co wiem, to jedyna niedogodność dla pracodawcy jest taka, że musi
    > zapłacić za ten pierwszy miesiąc zwolnienia (ale jak po prostu poważniej
    > zachoruje to też musi) a potem ją przyjąć z powrotem jak wróci ze
    > zwolnienia ciążowego/macierzyńskiego/wychowawczego.

    Nie, nie, nie.... Nie doczytałeś. Babka jest potrzebna do końca grudnia.
    Pracodawca potrzebował pracownika do końca grudnia i podpisał z nią
    umowę do końca grudnia. Babka to zaakceptowała i podpisała umowę ze
    swojej strony. W pewnym jednak momencie (może jeszcze przed podpisaniem
    umowy, ale tego nie wiemy, zresztą to nieistotne) uznała, że jednak chce
    wycyckać pracodawcę na kasiurkę od stycznia. Powiedzmy, że w styczniu
    będzie na początku 4 miesiąca, to mamy 4-5-6-7-8-9 miesiąc = 6 miesięcy
    trzymania kogoś, kto jest niepotrzebny. Potem macierzyński (myślałem, że
    też pracodawca, ale to akurat my wszyscy kolektywnie). No i w gałęzi
    obok zastanawiam się czy już po macierzyńskim można ją w końcu zwolnić
    czy też nadal ma ileśtam ochrony.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek