  • 31. Data: 2004-12-15 19:58:46
    Temat: Re: Jak moze wygladac numer NIP?
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    In pl.soc.prawo.podatki Daniel <x...@d...pl> wrote:
    > Ja jeszcze raz zapytam sie o jedna rzecz, ktora umknela wam w toku dyskusji.
    > Jak podzial 3322 os fizyczne, 3223 os prawne ma sie do art 3 pkt 3 ustawy o
    > identyfikacji podatkowej:

    Ja napisałem o podziale na druczku NIP-5. Natomiast sam numer NIP nie ma
    podziału - jest numerem z przedziału [0000000000..9999999999]. Więc numer
    nie ujawnia cech podatnika.

    A na fakturze ma być numer NIP, a nie kopia zapisu z druczka.

    Oczywiście IMHO.

    P.

  • 32. Data: 2005-01-06 17:32:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Dec 2004, Lesio5 wrote:
    [...]
    > + Status aktu prawnego:
    > + uchylony

    ...zgadza się :) (nie zaznaczyłem).
    Chodziło o to że to jedyny który kiedykolwiek ktoś wskazał jako
    "opisujący format".
    Dalej nie wiem czy mogę zapisywać heksadecymalnie ;) (a pytający
    - czy 'kreseczki' wstawiać gdzie chce :))

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 33. Data: 2005-01-07 08:36:09
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > "opisujący format".
    > Dalej nie wiem czy mogę zapisywać heksadecymalnie ;) (a pytający
    > - czy 'kreseczki' wstawiać gdzie chce :))

    nip to owe cyferki, kreseczki sa "dekoracja"

    Uklad kreseczek sugeruje, czyposlugujacy sie nipem jest osoba fizyczna
    czynie, ale pewnosci nie ma...

    Rozne uklady kreseczek widzialm...

    A jak chcesz godfrydzie to moze byc i hexadecymalnie,
    byle nie "oktalnie", bo bo cyfry o-9 w hex sa takie same jak w dec..
    a o cyferki wlasnie chodzi..

    Boguslaw

  • 34. Data: 2005-01-07 15:40:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Jan 2005, bo wrote:
    [...]
    >+ A jak chcesz godfrydzie to moze byc i hexadecymalnie,

    Trzymam za słowo. Jakby co za podstawę prawną podam References
    do niniejszego posta ;)

    >+ byle nie "oktalnie", bo bo cyfry o-9 w hex sa takie same jak w dec..

    E tam. HEX *w szczególnych przypadkach* (prawdopodobieństwo 10/16
    dla każdej kolejnej cyfry znaczącej) też się "nie różni wizualnie".
    Powiadasz że 14981525652 to zła liczba hex ??? ;)

    >+ a o cyferki wlasnie chodzi..

    ...to ja wiem :[

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 35. Data: 2005-01-08 08:21:34
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "bo" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Uklad kreseczek sugeruje, czyposlugujacy sie nipem jest osoba fizyczna
    > czynie, ale pewnosci nie ma...

    Uklad kreseczek NIC nie sugeruje. Powtarzam po raz kolejny - baza POLTAX nie
    przechowuje zadnych kreseczek w numerze NIP.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.