  • 1. Data: 2008-08-04 21:53:06
    Temat: Jak jednocześnie złożyć wniosek o ogłoszenie testamentu i stwierdzenie spadku?
    Od: "guru" <s...@s...spam>

    Witam.

    Chcę złożyć "za jednym zamachem" wniosek o ogłoszenie testamentu i o
    stwierdzenie nabycia spadku. Jakie załączniki do którego z nich powinienem
    dołączyć?

    Dziękuje za odpowiedzi
    Paweł

  • 2. Data: 2008-08-05 05:46:22
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    guru pisze:
    > Witam.
    >
    > Chcę złożyć "za jednym zamachem" wniosek o ogłoszenie testamentu i o
    > stwierdzenie nabycia spadku. Jakie załączniki do którego z nich powinienem
    > dołączyć?

    1. wniosek w tylu egzemplarzach ilu jest uczestników plus 1 dla sądu
    2. akt zgonu spadkodawcy
    3. testament
    4. opłata sądowa
    5. akty stanu cywilnego uczestników.

    Pozdrawiam
    michał

  • 3. Data: 2008-08-05 21:36:09
    Od: "guru" <s...@s...spam>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 1. wniosek w tylu egzemplarzach ilu jest uczestników plus 1 dla sądu

    Czy mam rozumieć, że wystarczy złożyć tylko wniosek o stwierdzenie nabycia
    spadku, i nie muszę pisać wniosku o ogłoszenie testamentu?