  • Data: 2017-05-28 21:37:15
    Temat: Re: Jak dokładnie jest z tą bronią sprzed 1885 roku?
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wedle interpretacji policji nie możesz chodzić z bronią
    > załadowaną.

    A pan Robert powyżej napisał, że mogę.
    Żeby się nie rozdrabniać, spytam od razu o drugą rzecz.
    Czy do takiej broni w chwili sprzedaży jest dołączany
    jakiś oficjalny papier potwierdzający, że spełnia ona warunki
    bycia repliką w rozumieniu odpowiedniej ustawy? Na XIX-wieczny
    oryginał pewnie nie byłoby mnie stać.