  • Data: 2017-05-28 23:51:40
    Temat: Re: Jak dokładnie jest z tą bronią sprzed 1885 roku?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-05-17 o 22:56, RadoslawF pisze:

    > Popytaj go o szczegóły. Generalnie uważam go za wiarygodnego
    > ale u nas jest burdel w interpretacji i to co w jednej gminie
    > jest normalne w innej już jest zakazane i policjanci mają
    > polecenie służbowe interweniować.

    Zacznijmy od tego, że broń taką sie w ukryciu przeważnie przenosi, więc
    żadko kto interweniuje.

    > Pierwsza interpretacja po wprowadzeniu była taka jak napisałem.

    Podaj źródło, bo ja ostatnio widziałem u jednego człowieka oficjalną
    interpretację KGP, ze mozesz sobie nosić.

    > Z ciekawostek: nie masz prawa załadowanej broni przewozić komunikacją
    > zbiorową. A CP nie rozładujesz na przystanku jak normalnej broni.

    Ale przez broń załadowaną rozumie się broń z ładunkiem w komorze gotowej
    do strzału. Oficjalnym sposobem jest rozładowanie tej jednej komory -
    czyli jej nie ładowanie. Pomijam już rozwiazania z wyjmowanym bębnem, bo
    takie też są oraz to, że niektórzy nie jeżdżą komunikacją publiczną.

    > Zaświadczenie nie dołączają.
    > W niektórych okolicach warto mieć w domu fotki udowadniające
    > że to replika broni sprzed 1885r. A i tak bywa różnie.
    > Poczytaj fora użytkowników CP.

    Najprościej wystąpić o wydanie Europejskiej Karty Broni. Jest dokument.
    MOżna proch legalnie kupić :-)