  • Data: 2017-05-28 23:35:03
    Temat: Re: Jak dokładnie jest z tą bronią sprzed 1885 roku?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-05-17 o 20:16, RadoslawF pisze:

    > Na pewno możesz ją powiesić na ścianie.

    No właśnie akurat nie.

    > Zakładał bym że możesz ją załadowaną w domu trzymać. Będzie to
    > kłopotliwe jak proch złapie wilgoci ale to twoje zmartwienie.

    Na forach czarnoprochowych znajdzie spokojnie informacje, jak to zrobić,
    by nie było problemu.

    > Po legalnym użyciu policja z prokuratorem będą szukać dziury w całym

    Po użyciu każdej broni palnej jest to badane. Poniekąd dobrze, bo nie
    chciał bym, by ulice zmieniły się w poligony paintboolowe.

    > czyli uznają że załadowany zabytek lub replika jest bronią i powinna
    > być przechowywana zgodnie z ustawą o broni palnej.

    Oczywiście, że powinna, bo jest nadal bronią, tylko nie jest wymagane
    pozwolenie na jej posiadanie ani jej rejestracja. Faktu, że jest bronią
    to nie zmienia.

    > Wedle interpretacji policji nie możesz chodzić z bronią załadowaną.

    Wskażesz źródło tej informacji?