eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak bronić się przed podziałem majątku po separacji (czytaj: być nadal ze swą rodziną). › Re: Jak bronić się przed podziałem majątku po separacji (czytaj: być nadal ze swą rodziną).
    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak bronić się przed podziałem majątku po separacji (czytaj: być
    nadal ze swą rodziną).
    Date: Thu, 11 May 2017 11:45:34 +0200

    Powitanko,

    > Pytam jako laik, bo zastanawiam się nad tym, że jeżeli ktoś
    > chce bronić swego małżeństwa i nie zgadza się na ten podział
    > (czytaj: fizyczne rozbicie tych dwojga), to mówi : "ja w to nie
    > wchodzę, będę tu nadal mieszkać, nie zgadzam się, żeby mnie

    No właśnie, ta cała wojna to problem "agresora". To ta druga strona chce
    wykombinować, jak Cię stamtąd wyrzucić. Jej problem. Pytanie tylko, do
    czego sie posunie, do jakich prowokacji, do jakich fałszywych oskarżeń itp.

    > Poza tą niezrozumiałą niechęcią nie ma żadnych obiektywnych
    > podstaw ku temu, żeby ta osoba musiała się wyprowadzić.

    Zgaduję, że o kimś nie wiesz.
    Albo o pewnych problemach psychicznych "drugiej strony" bo i taki
    przypadek znam.
    Współczuję. Powodzenia.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa