eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak bronić się przed podziałem majątku po separacji (czytaj: być nadal ze swą rodziną). › Re: Jak bronić się przed podziałem majątku po separacji (czytaj: być nadal ze swą rodziną).
    From: szerszen <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak bronić się przed podziałem majątku po separacji (czytaj: być
    nadal ze swą rodziną).
    Date: Thu, 11 May 2017 08:21:00 +0200

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Kłamie. Są po separacji. Gdyby tak dbał o związek nie było
    > by separacji. To co chce druga storna to logiczne następstwa
    > separacji.

    Co Ty piszesz?
    Zamiast dośpiewywać sobie historię, odnieś się do treści. A wydźwiek postu jest taki,
    że jedno z nich, stawiam na raczej na nią, chce na siłę utrzymać to drugie przy
    sobie, używając do tego argument braku zgody na podział majątku. Podziału można
    dokonać wbrew woli, sąd zasądzi i tyle, nakaże spłatę i pozamiatane. Owszem będzie to
    wszystko rodziło się w bólach, i coraz wiekszej wojnie pomiedzy stronami, znając
    życie dziecko na to wszystko będzie patrzeć i będzie tylko gorzej.

    Na siłę się drugiej osoby przy sobie nie utrzyma, dlatego lepiej, właśnie dla dobra
    dziecka, przeprowadzić wszystko zgodnie i sprawiedliwie.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń