  • Data: 2003-01-14 12:09:23
    Temat: Re: Jak bezrobotny ma sie utrzymać?
    Od: "Ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ERY" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b00rv5$klc$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Ela" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wykształcona, języki i we Wrocławiu znaleźć pracy nie możesz??? Może się
    > słabo starasz, albo masz za duże wymagania.
    > Może trzeba by jakiś kurs dodatkowo zrobić? Jakie masz wykształcenie? A
    > jakiej pracy szukasz?
    >
    > ERY

    Szukałam pracy bardzo intensywnie cały rok i bez rezultatu - nie mam
    znajomości, więc szanse zerowe jestem inż. informatyk). Nawet na sprzątaczkę
    nie ma miejsc. Nikt mi nie wierzy, ale w pracodawcy nie pytają co umiem
    tylko z czyjego polecenia. Nie mam wysokich wymagań - choć 1000 zł na rękę
    ( po 18 latach pracy). Kursy są kosztowne a mnie już oszczędności się
    skończyły.

    Pozdrawiam
    Ela