  • Data: 2003-01-14 15:17:12
    Temat: Re: Jak bezrobotny ma sie utrzymać?
    Od: "maria-zofia bobrowska" <m...@s...be> szukaj wiadomości tego autora

    "Ela" <e...@w...pl> a écrit dans le message de news:
    b00var$euc$...@a...dialog.net.pl...
    > Mam 44 lata i nie jestem niestety atrakcyjna
    >
    > Ela

    Elu!

    Przepraszam ale cos tu nie gra.

    Piszesz, ze jestes inzynierem informatykiem, ze znasz trzy jezyki i ze nie
    masz pracy.
    Wez te inzynierskie dyplomy i jezykowe certyfikaty i poszukaj pracy w kraju
    albo rusz pupe i wyjedz zagranice bo wszedzie potrzebni sa informatycy z
    jezykami.
    Nawet gdybys byla bardzo nieatrakcyjna to od tego sa fryzjerzy, sklepy z
    kosmetykami i jakas zyczliwa dusza, ktora odpowiedni ciuch doradzi zeby sie
    **uatrakcyjnic**.
    44 lata to magiczna liczba.

    Pozdrawiam
    M.