  • Data: 2003-01-14 21:18:47
    Temat: Re: Jak bezrobotny ma sie utrzymać?
    Od: "Ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale sa to ogłoszenia na umowe o dzieło i o to pytalam w pierwszym poscie jak
    pogodzic prace na umowe o dzieło z berobociem. Nie wiem czemu jest tyle
    przeciwnikow pracy na umowe o dzieło?

    Ela

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b01eck$a2g$1@wroclaw.wro.vectranet.pl...