  • 561. Data: 2021-01-31 13:15:37
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > No popatrz. A u nas Milicję uznano za zbrodniczą organizację.

    Brak milicji, stłamszenie policji w l.90 (nic nie mogę)
    w połączeniu z wysokim bezrobociem = skutki opłakane.
    Musiało minąć 10-15 lat aż wszystko wróciło do normy.

    https://youtu.be/CAsekbFJZuE

  • 562. Data: 2021-01-31 13:17:01
    Od: Kviat

    > I tak nie zrozumiesz, więc nie chce mi się wyjaśniać.

    Nie chce ci się wyjaśniać mojej ironii? Serio?
    LOL :):)

    > Milicji już od 30 lat nie ma, a wypadki są.

    Jest. Tyle, że nie tam gdzie są potrzebni.

    > Pociągi, rowery, żaglówki, sanie i samoloty nie wymagają prawa jazdy. A
    > Ty usilnie Milicji szukasz :-)

    Sama się odnalazła. Ja ich nie szukałem.

    > Bez wątpienia. Są i miejsca, gdzie w ogóle dróg nie ma i na plecach się
    > nosi. tylko co to zmienia w kontekście naszej dyskusji?

    I tak nie zrozumiesz, więc nie chce mi się wyjaśniać.

    > Nie warto.

    Serio myślałeś, że specjalnie dla ciebie będę to zapisywał w notesie?
    LOL :):)

    > No popatrz. A u nas Milicję uznano za zbrodniczą organizację.

    I do dzisiaj niektórzy nie są w stanie zrozumieć dlaczego...
    Może dlatego, bo pilnowali pomników, kradli bałwankom transparenty i
    pałowali pokojowo protestujących, zamiast stać przy drogach i wlepiać
    mandaty zapierdalaczom?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 563. Data: 2021-01-31 13:24:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.01.2021 o 13:05, Kviat pisze:

    > Dostałeś okazję. Nie skorzystałeś. Ty chyba lubisz gdy się z ciebie
    > śmieją.

    naucz sie śmiać z samego siebie, a będziesz wesół całe życie. A ilu
    idiotów przy okazji się wokół ujawni?

    --
    Robert Tomasik

  • 564. Data: 2021-01-31 13:28:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.01.2021 o 13:17, Kviat pisze:
    > Sama się odnalazła. Ja ich nie szukałem.

    To przebierańcy :-) Musisz zacząć rozróżniać fikcję od rzeczywistości.
    Chyba zacznę Twoim wzorem niepokoić się o Twoje zdrowie.

    --
    Robert Tomasik

  • 565. Data: 2021-01-31 13:31:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Brak milicji, stłamszenie policji w l.90 (nic nie mogę)
    > w połączeniu z wysokim bezrobociem = skutki opłakane.
    > Musiało minąć 10-15 lat aż wszystko wróciło do normy.
    > https://youtu.be/CAsekbFJZuE

    Mam tego 2 godziny słuchać, czy tam jest coś na temat, na co powinienem
    zwrócić uwagę?

    --
    Robert Tomasik

  • 566. Data: 2021-01-31 13:40:38
    Od: Kviat

    > To przebierańcy :-)

    Nareszcie zrozumiałeś. Brawo.

    Płacenie pensji przebierańcom z podatków obywateli jest zgodne z prawem?
    A jeżeli nie, to czy policja coś z tym robi?
    Bo dlaczego milicja nic z tym nie robi, to wiadomo.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 567. Data: 2021-01-31 14:00:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.01.2021 o 13:40, Kviat pisze:

    > Nareszcie zrozumiałeś. Brawo.

    Dziękuje :-)

    > Płacenie pensji przebierańcom z podatków obywateli jest zgodne z prawem?

    Dotacje bywają na rózne cele. na utrzymanmie kultury również.

    > A jeżeli nie, to czy policja coś z tym robi?

    Do kontrolowania sposobu wydatkowania dotacji uprawniona jest
    instytucja, która daje dotację. Czem uchcesz, by Policja z tym cokolwiek
    robiła?

    > Bo dlaczego milicja nic z tym nie robi, to wiadomo.

    Z tego co piszesz, to robi - wypłaca prezebierańcom wynagrodzenia.

    --
    Robert Tomasik

  • 568. Data: 2021-01-31 14:36:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Byłem potrącony kilkukrotnie.

    -----

  • 569. Data: 2021-01-31 14:40:27
    Od: Kviat

    > Dziękuje :-)

    > Dotacje bywają na rózne cele. na utrzymanmie kultury również.

    Czyli milicja otrzymuje pensje z dotacji, bo jest częścią polskiej kultury.
    Można i tak.
    Przy okazji się wyjaśniło dlaczego znowu mamy milicję - zawsze
    najtrudniej jest wyrugować z narodu kulturę.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 570. Data: 2021-01-31 14:46:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A kierowcy Cinquecento czy Matizów to dopiero.....
    Właściwie to na drogach powinien obowiązywać cenzus majątkowy.
    Np ograniczenie do 80 km/h z tabliczką informacyjną IV-RP: "nie dotyczy pojazdów
    powyżej 0,5mln zł".
    Zresztą na ulicach już obowiązuje jeśli chodzi o parkowanie.

    -----
    > Zamieszanie powodowane przez rowerzystę - zwłaszcza tych agresywnie korzystających
    ze swojej pozycji - może też prowadzić do