    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    <rtm66i$kld$1@gioia.aioe.org> <5ffec5a2$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmima$4ml$1@gioia.aioe.org> <5ffed981$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmoq3$132e$1@gioia.aioe.org>
    <5ffef811$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60041fce$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <600446d7$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <60045c41$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <60046250$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <xi4NH.1110$PKNd.627@fx28.ams1>
    <X...@1...0.0.1>
    <1uNNH.358545$bhed.249826@fx10.ams1>
    <X...@1...0.0.1>
    <zo6OH.706767$ipt.381559@fx01.ams1>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Sat, 23 Jan 2021 01:55:01 GMT

    On 2021-01-21, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Ze bałwanki sniezne sa niebezpieczne? ;-DDD

    Słuchaj, a cholera wie, w środku faktycznie mogła by być bomba :) Nie
    wiem czy uczą takich stójkowych profilowania, pewnie jakiś podstaw może,
    ale myślę, że w większości przypadków i patrząc na to idealistyczni, to
    nie są ludzie, którzy powinni być policjantami i w tym jest cały
    problem. A może i być by mogli, ale ktoś ich powinien odpowiednio
    urobić, a urabia nieodpowiednio.

    > Tyle sie o tym mowi ze jezeli ktos nie wie to znaczy ze nie chce
    > wiedziec.

    Etam. To jest wiedza typu nie wiesz jak sam byś się w danych
    okolicznościach zachował bo wymądrzać się, że szlachetnie, z honorem i
    bez wahania, to każdy. Ale pewnie prawda jest taka, że większość z nich
    nie ma żadnych usprawiedliwiających okoliczności, tylko jest im z tym
    wygodnie.

    > W jakim sensie inny?
    > Sniezny bałwanek to nie jest pokojowy protest?

    A tu jest jest protest?

    > Czy warto protestowac w imie swoich pogladów i czy dla własnego
    > sumienia i honoru warto kopac sie z koniem to juz kazdy musi sobie
    > odpowiedziec sam.
    > Osoby przy bałwanku, jakrozumiem, uwazaja ze warto.
    > Ty, jak rozumiem, masz bardziej gibki kregosłup...

    Jestem pragmatykiem i parafrazując w duchu wyniosłym, bardziej mi zalezy
    na ojczyźnie niż ginięciu za nią, żeby pokazać jaki to mam kręgosłup.

    --
    Marcin