  • Data: 2021-01-10 15:12:27
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 10.01.2021 o 10:42, Kviat pisze:
    >
    > Policja, a już na pewno policjant w trakcie interwencji nie jest organem
    > powołanym do badania zgodności z Konstytucją, czy innymi ustawami
    > obowiązującego prawa.

    Obowiązującego prawa. A nie twita z internetu, czy jakiegoś pisemka
    nazwanego przez kogoś rozporządzeniem, a które nie jest rozporządzeniem,
    bo nie jest zgodne z ustawą.

    > Jeśli politycy sobie nie mogą z tym dać rady, by
    > prawo było czytelne - a nie mogą - to nie spychaj tego na policjanta na
    > ulicy.

    Jeżeli policjanci nie dają sobie rady z przestrzeganiem prawa, za to
    świetnie sobie dają radę z wykonywaniem rozkazów niezgodnych z prawem,
    to powinni wylecieć z roboty.

    > Ufam, że kiedyś ktoś to ogarnie i ukarze autorów niezgodnych z prawem
    > aktów normatywnych, ale chwilowo podżeganie ludzi do pozywania
    > poszczególnych policjantów

    No super... czyli policja wie, że te "akty normatywne" są niezgodne z
    prawem. Rewelacja.

    Ale wiesz kiedy i z jakiego powodu wprowadzono prawo, że karze podlegają
    również ci, co takie niezgodne z prawem "akty normatywne" egzekwują na
    rozkaz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr