  • 21. Data: 2020-03-09 20:54:38
    Temat: Re: Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro
    Od: Konopny Nespresso <o...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 marca 2020 20:25:17 UTC+1 użytkownik Allegrowicz napisał:

    > Pierniczxysz bez sensu

    Przeca sam dałeś wklejkę:
    przypadku sprzedaży SUPLEMENTÓW diety czy środków SPOZYWCZYCH zabronione
    jest przypisywanie im właściwości zapobiegania chorobom lub leczenia chorób
    ludzi bądź też odwoływać się do takich właściwości.

    > Koncerny farmaceutyczne kłamią we wszystkich swoich reklamach

    Tadaaaaaaaaaaaaa:
    https://www.medexpress.pl/od-stycznia-2020-r-zmiany-
    w-reklamach-suplementow-diety/75637

  • 22. Data: 2020-03-09 21:03:23
    Od: Konopny Nespresso <o...@g...com>

    użytkownik Allegrowicz napisał:

    > Przecież reklama to kłamstwo z definicji, to jest reklama, rozumiesz?
    > Koncerny farmaceutyczne kłamią we

    Może w tych reklamach nie ma nic o leczeniu?
    Np. nie ma sformułowania "na próchnicę"/"leczy próchnicę"
    Owszem jest "chroni", "zapobiega", ale nie ma "chroni przed próchnicą"
    "zapobiega próchnicy".

    Daj linka i zobaczymy czy kłamią.

  • 23. Data: 2020-03-09 22:43:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.03.2020 o 12:29, J.F. pisze:

    > A rozumiesz, ze juz nie calkiem ?
    > I sie w sumie ciesz, ze cie Allegro przed karą uchroniło.
    >
    > J.

    bzdura z tą karą, najlepszym lekiem na koronawirusa jest cebula,
    niedawno Magda Gessler ją reklamowała:)))))))

  • 24. Data: 2020-03-10 20:10:06
    Od: Konopny Nespresso <o...@g...com>

    https://youtu.be/VvFmCBYg164 głos rozsądku?

  • 25. Data: 2020-03-10 20:25:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.03.2020 o 20:10, Konopny Nespresso pisze:

    > https://youtu.be/VvFmCBYg164 głos rozsądku?

    tu jest głos rozsądku:)

    https://www.youtube.com/watch?v=SLET5TlsAXU