    From: "rezist.com" <r...@s...us>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Intrum Justitia a informacja o wznowieniu windykacji
    Date: Fri, 11 Jan 2008 10:46:36 +0100

    > -Rozmawiac z nimi?Dwa razy juz rozmawiałam przez telefon- a nawet trzy i

    Nie rozmawiac. Tracisz czas i pieniadze na rozmowe z wytrenowanym
    (zasadniczo pod wzgl. znajomosci przepisow to slabo) bulterierem, ktory
    ma Cie psychicznie zajebac, wyrobic poczucie winy, zmusic bys sie
    przyznala do dlugu i zagwarantowala jego splate.

    Oni maja w dupie, czy ty jechalas na gape czy nie. Maja rowniez w dupie,
    czy to bylas Ty czy ktos inny. Maja w dupie to, czy masz ladne oczy,
    blond wlosy i przyjemny glos. Oni kupili dlug na Twoje nazwisko i adres.
    Ich interes polega na tym, zeby te pieniadze odzyskac, wysylajac Ci
    120213 wezwan poczta. I mam nadzieje ze nie podalas im numeru telefonu,
    bo dzwonienie o 7dmej rano to dla nich normalka.

    > -jakie pisma wysyłac zeby to odwlec do czasu wyjasnienia?

    Stac Cie na wysylanie 120211 odpowiedzi na kazde pismo jakie wysla?

    > - czy oni musza udowodnic mi wine czy to ja ze jestem niewinna

    Oni nie musza udowadniac tego ze mialas lub nie mialas biletu.
    Oni kupili dlug od PKP. Z PKP tez nie masz co rozmawiac.

    > - teoretycznie jest juz po nakazie przez sad zapłaty - czy wobec tego

    Dostalas z sadu pismo?

    Kiedys pisalem o swoich pismach z EOS. Minelo pol roku, znowu
    postanowili nawiazac ze mna korespondencje (po pamietnej rozmowie tel.
    o ktorej napisalem na grupie), to pierwsza proba kontaktu z ich strony.
    Tym razem dostalem tabelke, z informacja, ile mi zostanie z pensji,
    po wejsciu komornika :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com