  • Data: 2008-01-11 14:22:37
    Temat: Re: Intrum Justitia a informacja o wznowieniu windykacji
    Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Oni maja w dupie, czy ty jechalas na gape czy nie. Maja rowniez w dupie,
    > czy to bylas Ty czy ktos inny. Maja w dupie to, czy masz ladne oczy,
    > blond wlosy i przyjemny glos. Oni kupili dlug na Twoje nazwisko i adres.
    > Ich interes polega na tym, zeby te pieniadze odzyskac, wysylajac Ci
    > 120213 wezwan poczta. I mam nadzieje ze nie podalas im numeru telefonu,
    > bo dzwonienie o 7dmej rano to dla nich normalka.

    no własnie mi chodzi o to jakimi argumentami uderzyc zeby sie okazała ze to co
    robie jest bezprawne.Wiem ze oni maja w dupie czy jechałam.Własnie o to chodzi
    jak postepowac teraz- co im pisac zeby nei rozpoczeli egzekucji komorniczej- to
    znaczy zebym nie dostała takiego pisemka ze sie egzekucja rozpoczeła.
    Bo jesli sie dowiedza np ze chce podwazyc zasadnosc wyroku sadowego (zakladam
    ze był) to moze beda chcieli własnie to w trybie pilnym przeprowadzic
    Co podwaza zasadnosc ich egzekucji jesli wykupili taki dług- co musiałoby sie
    satc- PKP musiałaby wycofac sprzedaz (w gole tak mozna)
    To ze oni mnie gnebia to ja mam gdzies.MI w tym momencie zalez na tym zeby
    przez minumum miesiac dwa nie zaczeli tej egzekucji a potem mam ich w d*
    I bede to wyjasniac z sadem.(o ile sprawa była)
    Po jakim czasie własnie straszenia oni zaczynaja konkretne kroki- dostałam
    pismo w grudniu pierwsze.
    Odnosnie telefionu to włąsnie nie podałam ale nie mam pojecia skad babka ten
    telefon miała???

    > Dostalas z sadu pismo?

    No własnie nie dostałam- ale ponoc nie trzeba potwierdzenia odbioru zeby sprawa
    przebiegała i zakonczuyła sie nakazem zapłaty.Pamietaj ze wyrok nakazu zapłaty
    zapadł teoretycznie w 2001 roku.
    I teraz oni wznowili windykację.

    > Kiedys pisalem o swoich pismach z EOS. Minelo pol roku, znowu
    > postanowili nawiazac ze mna korespondencje (po pamietnej rozmowie tel.
    > o ktorej napisalem na grupie), to pierwsza proba kontaktu z ich strony.
    > Tym razem dostalem tabelke, z informacja, ile mi zostanie z pensji,
    > po wejsciu komornika :>
    słuchaj ale naprawde ja sie ich nie boję- chodzi mi o pewne zobowaiazanie zeby
    cos uzyskac i wedle niego musze byc "czysta".
    Co by było gdybys przykładowo chciał wziac kredyt i taka czwystosc wymagalna
    bylaby przez bank?