  • Data: 2008-01-11 15:32:29
    Temat: Re: Intrum Justitia a informacja o wznowieniu windykacji
    Od: "rezist.com" <r...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    > jak postepowac teraz- co im pisac zeby nei rozpoczeli egzekucji komorniczej- to
    > znaczy zebym nie dostała takiego pisemka ze sie egzekucja rozpoczeła.

    a czemu mialabys dostac?

    > Odnosnie telefionu to włąsnie nie podałam ale nie mam pojecia skad babka ten
    > telefon miała???

    no z powietrza go sobie nie wziela.

    > zapadł teoretycznie w 2001 roku.
    > I teraz oni wznowili windykację.

    wyrok zapadl w 2001? niech wysla komornika w takim razie.

    > cos uzyskac i wedle niego musze byc "czysta".
    > Co by było gdybys przykładowo chciał wziac kredyt i taka czwystosc wymagalna
    > bylaby przez bank?

    banki prowadza swoje bazy danych i czasem korzystaja z rejestrow
    kredytobiorcow, ktorym kiepsko idzie splacanie zobowiazan. Mysle, ze nie
    masz sie czego obawiac, o ile nie posiadasz na sumieniu innych,
    szczegolnych wyskokow.

    wpis do kazdego rejestru nieuczciwych ........ (tu wstaw cokolwiek)
    kosztuje. za dlugi rzedu 15 zl sie tam nie trafia.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com