  • Data: 2008-01-11 14:06:54
    Temat: Re: Intrum Justitia a informacja o wznowieniu windykacji
    Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

      Przede wszystkim zorientuj się, czy faktycznie został wydany nakaz
    > zapłaty przez sąd. Czy jest informacja o tym jaki sąd go wydał, jaka
    > jest sygnatura akt? Jak będziesz miała te informacje, powinnaś udać się
    > do sądu i przejrzeć akta sprawy.
    no dobrze, zakłam teraz czarny scenariusz- zalezuy mi na czasie- nbył wydany
    nakaz zapłaty przez sąd.
    Co zrobic- jak postepowac z firmą windykacyjną- zeby nie rozpoczęła egzekucji
    komorniczej do czasu wyjasnienia sprawy.Chodzi mi o to jaki oni tak naprawde
    mają interes- no rozumiem ze siciagniecie długu - ale czy byc nadgorliwą- i si
    edopytywac i to opózni sprawe i bedzi emozna wszytsko załatwic polubownie czy
    tez nie odzywac sie i oni bede jeszcze kilk apisemek wysyłac zanim tą egzekucja
    rozpoczną/
    Bardzo mi zalezy na czasie i bardzo na tym zeby być czystą- jesliu trzeb
    abedzie to zabule tą kasę.
    I teraz tak - w momenci ekiedy wysle do n ich jaies pismo bedzie to oznaczało
    ze wiem o tym iz taka sprawa sie toczy wiec podpisując pismow o tym ze NIE
    TOCZY SIE WOBEC MNIE ZADNE POSTEPOWANIE EGZEKUCYJNE bedzie to nieprawda .Jesli
    niebede dawac znaku zycia zawsze pozniej bede si emogła migac ze nic nie
    wiedziałm - wysyłają indformacje nie poleconym
    Czy tez sam fakt wydania nakazu przez są jest postepowaniem egzekucyjnym?