  • Data: 2004-07-09 08:24:41
    Temat: Re: Internet = pedofilia = prokuratura
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pomijajac aspekty prawne kiedys na Kazzie sciagnel mi sie fimik pokazujacy
    > penetracje niemowlaka plci zenskiej. Pozostawie bez komentarza bo
    > autentycznie zrobilo mi sie niedobrze...

    no to faktycznie przegiecie, wejdz na www.policja.pl , tam masz e-mail pod
    ktorym mozesz zglaszc przestepstwa
    (miedzy innymi komputerowe) , Moze jakies namiary podaj na ten film.
    Nie wiem jak w kazie, ale w e-mule np kazdy sciagany "element" ma swoj
    adres, ktory mozna skoiowac.

    za to powinna byc kara śmierci!
    > Wracajac do prawa: niezbyt znam sie na sieciach i sciaganiu, ale czy
    > warto-mozna kogos zawiadomic jakos to scigac. Pewnie przyszlo to gdzies z
    > Azji

    P.