  • Data: 2004-07-09 06:09:42
    Temat: Re: Internet = pedofilia = prokuratura
    Od: "TMK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pomijajac aspekty prawne kiedys na Kazzie sciagnel mi sie fimik pokazujacy
    penetracje niemowlaka plci zenskiej. Pozostawie bez komentarza bo
    autentycznie zrobilo mi sie niedobrze...za to powinna byc kara śmierci!
    Wracajac do prawa: niezbyt znam sie na sieciach i sciaganiu, ale czy
    warto-mozna kogos zawiadomic jakos to scigac. Pewnie przyszlo to gdzies z
    Azji