  • 31. Data: 2005-06-17 16:47:39
    Temat: Re: Internet Cafe, nie chce w moim domu, pomocy.
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>
    naskrobał/a w news:slrndb5tc6.i6c.lancaster@vorlon.icpnet.pl:

    > Nadal nikt za to nie podal podstaw prawnych ktore mowia mozna/nie
    > mozna.

    Jeżeli ten dom, to współwłasność, to może mieć tu zastosowanie art. 199 i
    następne KC.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    We are born naked, wet and hungry. Then things get worse.

  • 32. Data: 2005-06-17 16:49:13
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

> [...]

    > mozna.

    Jeżeli ten dom to współwłasność, to może mieć tu zastosowanie art.

    Outlook is a massive flaming horrid blatant security violation, which also happens to
    be a mail reader.

  • 33. Data: 2005-06-17 17:36:01
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    > jakiego zarzadu??

    przepraszam, zamiast zwykły zarząd winno być zwykłe korzystanie, mea culpa

    > Nawet na wyciecie drzewa na podworku potrzebna jest zgoda.

    Zależy dlaczego to wycięcie ma nastąpić, bo może to być np. czynność
    zachowawcza

  • 34. Data: 2005-06-17 17:45:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Goomich wrote:

    > Jeżeli ten dom to współwłasność, to może mieć tu zastosowanie art.
    > 199 i następne KC.

    Uważasz, że remont i spokojna działalność gospodardza przekracza zakres
    zwykłego zarządu?

  • 35. Data: 2005-06-17 18:01:49
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    wiadomości news:d8v285$sq9$2@opal.futuro.pl...

    > Uważasz, że remont i spokojna działalność gospodardza przekracza zakres
    > zwykłego zarządu?

    1.Moim zdaniem zakres zwykłego zarządu przekracza decyzja o zmianie
    sposobu użytkowania lokalu.
    2.Spokojna działalność gospodarcza to np. tłumacz, architekt - kilku
    spokojnych interesantów dziennie. A kafejka to conajmniej kilkudziesięciu
    małolatów dziennie plus wszystkie atrakcje towarzyszące (dzieciaki snujące
    się w okolicy, czekające na wolne stanowisko, robiące wiochę na korytarzu
    i w obejściu itd.).

    Alek

  • 36. Data: 2005-06-17 18:34:41
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 17.06.2005 Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > się w okolicy, czekające na wolne stanowisko, robiące wiochę na korytarzu

    Ze ja sie tak kretynsko zapytam, z jakimi ty kafejkami miales stycznosc?
    ;-)

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 37. Data: 2005-06-17 19:49:15
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz [Fri, 17 Jun 2005 18:34:41 +0000 (UTC)]:

    > Ze ja sie tak kretynsko zapytam, z jakimi ty kafejkami
    > miales stycznosc? ;-)

    O to samo mnie korci zeby spytac... :>

    Kira

  • 38. Data: 2005-06-17 20:01:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek wrote:

> [...]
    > się w okolicy, czekające na wolne stanowisko, robiące wiochę na korytarzu

    Tobie się chyba pomyliła kafejka internetowa z jaką meliną ;->

  • 39. Data: 2005-06-17 20:09:19
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > O to samo mnie korci zeby spytac... :>

    No cóż, z kafejek nie korzystam, ale to co widziałem wyglądało właśnie
    tak. Średnia wieku towarzystwa 13-14 lat. I żadnej kawy ;)

  • 40. Data: 2005-06-17 20:14:40
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 17.06.2005 Kira <c...@-...pl> napisał/a:

    > O to samo mnie korci zeby spytac... :>

    Najbardziej podoba mi sie sposob w jaki autorka watku przedstawila
    sytuacje - tak naprawde to zastanawia mnie, czy ktorykolwiek z
    potencjalnych klientow przechodzilby kolo jej drzwi - az mi sie
    przypomina, jak kiedys z kumplem szukalismy lokalu na serwis komputerowy i
    przywialo nas do lokalnej administracji - dostalismy klucz cobysmy sobie
    obejrzeli lokal przeznaczony jako uzytkowy - dzwonimy domofonem, mowimy ze
    dostalismy klucz z administracji i przyszlismy obejrzec suterene,
    wchodzimy na klatke, a po chwili z drzwi na przeciwko wychodzi jakas babka
    i z pretensjami do nas ze my tu nic otwierac nie bedziemy i oni sobie nie
    zycza. Gdybysmy zostali 5 minut dluzej, to bysmy dostali wpier*ol od
    jednego z synow jednej z Pan - doslownie.

    Ale to Polska wlasnie.