  • 1. Data: 2005-06-17 09:01:22
    Temat: Ciąża a pracodawca
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Usłyszałam niedawno stwierdzenie, że kobieta ma obowiązek najpóźniej w
    6 miesiącu ciąży poinformować o swoim stanie pracodawcę. Rzeczywiście
    istnieje taki przepis?

    Renata

  • 2. Data: 2005-06-17 09:11:21
    Temat: Re: Ciąża a pracodawca
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <

    > Usłyszałam niedawno stwierdzenie, że kobieta ma obowiązek najpóźniej w
    > 6 miesiącu ciąży poinformować o swoim stanie pracodawcę. Rzeczywiście
    > istnieje taki przepis?

    jeśli pracodawca ślepy to pewnie tak

    macso

  • 3. Data: 2005-06-17 09:25:52
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d8u4eg$ofh$1@nemesis.news.tpi.pl>, macso wrote:

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <

    > jeśli pracodawca ślepy to pewnie tak

    Bystre, bystre, ale mało.
    Są kobiety, gdy odpowiednio ubrane, nie dają oznak ciąży nawet i po 6.
    miesiącu.
    Są kobiety, których pracodawca może nie widzieć na oczy przez 2-3
    miesiące - np. nauczycielki w okresie wakacji.
    Próbuj dalej.

    Renata

  • 4. Data: 2005-06-17 10:00:44
    Od: "Les P" <l...@n...pl>

    Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <

    > jeśli pracodawca ślepy to pewnie tak

    Nie jest to oczywiście obowiązkowe, jeśli to właśnie on jest ojcem i wie o
    tym z innych "źródeł":-)
    Wtedy lepiej nie mówić - będzie miał (już jako ojciec) fajną
    niespodziankę:-)

    Les P

    Rozumiem, że nie pytałeś jako pracodawca?;-)

  • 5. Data: 2005-06-17 10:12:00
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska"

    > Bystre, bystre, ale mało.
    > Są kobiety, gdy odpowiednio ubrane, nie dają oznak ciąży nawet i po 6.
    > miesiącu.

    oczywiście slyszalem o przypadkach że kobietę bolał brzuch i pojechała do
    szpitala
    i okazało się że ma rodzić, ale dotyczyło to nastolatek ukrywających ciąże
    przed ordzicami.

    > Są kobiety, których pracodawca może nie widzieć na oczy przez 2-3
    > miesiące - np. nauczycielki w okresie wakacji

    to akurat nie ma związku, bo wakacje jak zauważyłaś są maks 3 miesiące więc
    w końcu ja zobaczy, żaden urlop nie trwa wiecznie, chorobowe zresztą też.
    rpzumiem że termin pracodawca uzyty został jako osoba prawa a nie jako
    pan prezes czy dyrektor osobiście.
    bo w tym drugim, jeśli to akurat on jeszcze jest ojcem to ależy
    poinfoprmować jak najszybciej

    macso

  • 6. Data: 2005-06-17 10:12:40
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Les P"

    > Rozumiem, że nie pytałeś jako pracodawca?;-)

    ja nie pytałem
    a ponadto dawno już przestałem być pracodawcą

    macso

  • 7. Data: 2005-06-17 10:53:05
    Od: "Les P" <l...@n...pl>

    > Użytkownik "Les P"

    > ja nie pytałem
    > a ponadto dawno już przestałem być pracodawcą

    Co nie znaczy, że nie możesz zostać niespodziewanie ojcem, )

    Les P

  • 8. Data: 2005-06-17 11:02:09
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Les P"

    > Co nie znaczy, że nie możesz zostać niespodziewanie ojcem, )

    jesli masz na myśli ojca biologicznego to nie grozi bo sprzętu nie używam
    natomiast drua pcja nie wchodzi w grę bo moja żona uważa zawszse na to co
    robi

    macso

  • 9. Data: 2005-06-17 12:40:41
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

> [...]

    > natomiast drua pcja nie wchodzi w grę bo moja żona uważa zawszse na to co

    he he, niezle malzenstwo :) ty nie uzywasz sprzetu, natomiast zona zawsze
    uwaza na to co robi ;D

    Niezle niezle, ja tam sie do waszych spraw nie mieszam, ale mi sie to
    bynajmniej wydaje dziwne i w swoim zwiazku malzenskim nie wyobrazam sobie
    abym mogl nie uzywac sprzetu i aby moja zona przy tym zawsze uwazala na to
    co i z kim robi :P

    Jacek

  • 10. Data: 2005-06-17 15:04:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > abym mogl nie uzywac sprzetu i aby moja zona przy tym zawsze uwazala na to

    JAk to na tej grupie. Ktos (Renata) zadal konkretne pytanie. Chloptasie
    odpowiedzi nie znaja ale sie produkuja slac perelki dowcipu kolonijnego.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt