  • Data: 2013-11-05 10:32:35
    Temat: Re: Instytucje publiczne, a oprogramowanie komercyjne.
    Od: jw23 <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 4 November 2013 13:58:46 UTC+1, .B:artek. wrote:
    > W dniu 04 lis 2013 10:49, jw23 pisze:
    > A możesz lepiej uargumentować to stanowisko? Bo ja widzę, że procedura
    > podpisania pozwu bazuje na języku Java.

    Nie wiem jak jest dziś (może coś poprawili - choć wątpię) ale jakieś pół roku temu do
    podpisania trzeba było mieć Windowsy aby wygenerować jakiś tam klucz.

    Chcesz inny przykład?
    Ostatnio składałem wniosek do PARPu. Polegało to na tym, że PARP wysyłał xls'a
    którego trzeba było wypełnić. Wypełniłem w LibreOffice i odesłałem. W odpowiedzi
    otrzymałem, że mój wniosek ma odblokowane jakieś magiczne pola w tym xls i oni nie są
    w stanie teraz sprawdzić czy wniosek jest poprawnie wypełniony. Zostałem
    nieoficjalnie poproszony o wypełnienie wniosku w oprogramowaniu Microsoft.