  • Data: 2013-11-05 20:48:58
    Temat: Re: Instytucje publiczne, a oprogramowanie komercyjne.
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    > Nie muszę. Kod ten jest analizowany przez tysiące jeśli nie miliony ludzi na
    > świecie. Ludzi niemających między sobą żadnych powiązań biznesowych czy
    > politycznych.

    I dziwnym trafem była luka w linuxaxh przez ponad 10 lat (bo kto by bawił się w
    analizę kodu przejętego z unixa).
    Skoro tyle ludzi sprawdza kod to podaj chodź jednego polaka, który sprawdzał i
    potwierdzi, że jest bezpieczny.

    > Pomijając taki drobny detal, że mam własne ujęcie wody... Słyszałeś kiedyś o
    > SANEPIDzie?

    To ten co mówił, że sól drogowa nie jest szkodliwa, a zawartość antybiotyków i
    chemikaliów w żywności nie zagraża życiu.