  • Data: 2014-08-01 11:16:40
    Temat: Re: Inpost: brak drugiego awiza
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > A jednak wynikaja z niego pewne prawa i obowiazki, i skoro nie mialo
    > miejsca, to jest to co najmniej poswiadczenie nieprawdy.
    > Jako wspoluczestniczacego w przestepstwie podac Sad, i poczekac co z tego
    > wyjdzie :-)
    >
    > Tylko jak udowodnic ... nagranie z monitoringu ?

    No właśnie ... to jest zupełnie nieweryfikowalne. Musiałbym przez 2 tygodnie
    pilnować tego listonosza.

    Teraz jeszcze jedna ciekawostka. Wyczytałem
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,26,95849505,148815264
    ,Re_inpost_Odradzam_.html,
    że Inpost nie płaci listonoszom za roznoszenie awiz a tylko za dostarczanie
    listów. Ma to rzekomo sprzyjać temu by listy były dostarczane a nie
    pozostawiane awiza. Tylko, że w takim razie ... jak listonosz nikogo nie
    zastanie to nie ma interesu zostawić awiza bo kasy już za to nie dostanie.