eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIlu etatowców pracujacych w swieto potrzeba do zlapania jednego etatowca w malym sklepiku? › Re: Ilu etatowców pracujacych w swieto potrzeba do zlapania jednego etatowca w malym sklepiku?
  • Data: 2016-08-16 19:19:58
    Temat: Re: Ilu etatowców pracujacych w swieto potrzeba do zlapania jednego etatowca w malym sklepiku?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Jaja sobie robisz.
    W pobliskich "Żabkach" niejaki Bogdan Arażny NIP 1180119972 Regon 011666437 zatrudnia
    w sklepie pracowników (generalnie młodzież, pierwsza praca) na gębę bez żadnych umów
    i na dodatek im nie płaci mówiąc po paru miesiącach "masz tu siedem stówek i z Tobą
    już skończyłem, a jakby co to mam kolegów w służbach i Cię załatwimy".
    O opłacaniu składek to nawet nie myśl, bo ze śmiechu się zajady porobią.
    I żadnych ZUS-ów, srusów, PIP i PiS-dzielców i prokurwatorów to nie obchodzi, księży
    podejrzewam też nie.
    A jak Bogdanowi Arażnemu cofneli koncesję na alkohol za sprzedawanie nieletnim, to
    zaczął procenty sprzedawać na żonę. HGW w papierach wszystko się zgadza, bo żona to
    "inny podmiot".

    -----
    > Złapanie jednego pracownika nielegalnie pracującego daje skutek w danej firmie nie
    tylko na wczorajszy dzień, ale prawdopodobnie pszynajmniej na wszystkie święta do
    końca tego roku, a może nawet na 2 lata.