eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIlu etatowców pracujacych w swieto potrzeba do zlapania jednego etatowca w malym sklepiku? › Re: Ilu etatowców pracujacych w swieto potrzeba do zlapania jednego etatowca w malym sklepiku?
  • Data: 2016-08-17 07:49:48
    Temat: Re: Ilu etatowców pracujacych w swieto potrzeba do zlapania jednego etatowca w malym sklepiku?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-16 21:39, Robert Tomasik pisze:

    > Nie da się wyłączyć wszystkie w święta. Lista niemożliwości jest tak
    > długa, że zdecydowano się jedynie na handel.

    I stworzono pewną uprzywilejowaną grupę... Bez sensu, jeśli rzeczywiście
    chcieliby pomóc pracownikom pracującym w niedziele i święta, wprowadzono
    by np obligatoryjny dodatek - np taki jak za pracę nocną. Ale medialnie
    zamknięty market lepiej wygląda i o to chodziło - żeby pokazać
    skuteczność, a nie być skutecznym i pomocnym.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl