eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIlu etatowców pracujacych w swieto potrzeba do zlapania jednego etatowca w malym sklepiku? › Re: Ilu etatowców pracujacych w swieto potrzeba do zlapania jednego etatowca w malym sklepiku?
  • Data: 2016-08-17 09:54:07
    Temat: Re: Ilu etatowców pracujacych w swieto potrzeba do zlapania jednego etatowca w malym sklepiku?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-17 o 09:46, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > A ktoś tu pisał o matematyce.. Czyli jak mogę na czymś zarobić 200zł, a
    > kosztów mam powiedzmy 120zł i koszty wzrosną mi do 160zł, przez co
    > przestanie być opłacalne, tzn, że przy niższych kosztach opłacalne nie
    > było? Chyba cosik się Tobie pozajączkowało...

    Formalnie masz rację. Ale nie praktycznie - bo jeśli komuś 40zł
    przeszkadza w prowadzeniu biznesu, to znaczy że biznes jest już dawno
    pod kreską. Takich "40" w prowadzeniu sklepu jest multum.

    > Samorządność, to, gdyby taką decyzje podejmowali właściciele, ew
    > mieszkańcy okolicy, a nie parlamentarzyści, wybrani przez prezesów.
    > Dodatkowo, na zebraniu wspólnoty nie mogą podjąć dowolnej decyzji i nie
    > mogą nakazać tobie spędzania dnia wolnego na ławce przed blokiem, bo tak
    > sobie wymyślili.

    Faktem jest, że lepsza decyzja niższa, niż wyższa. Jednakże dyskutujemy
    raczej o samym zakazie, a nie o tym, kto go wprowadza.

    --
    Liwiusz