  • 1. Data: 2008-02-20 04:33:31
    Temat: Ile może zabrać komornik od 800 zł. renty
    Od: interpio <i...@d...pl>

    Witam
    Mam 800 złotych renty (wraz z zasiłkiem pielęgnacyjnym), co
    miesięcznych rat i opłat czynszowych 900 zł.
    Mam duży kredyt, który wziąłem na zakup wózko-roweru inwalidzkiego.
    Ceny podstawowego jedzenia, w ciągu roku wzrosły o 50 %, bank co
    chwilę mi przysyła nowe wyższe raty do płacenia.
    Mam pytanie, ile zabrałby mi komornik, gdybym zastrajkował i nie
    płacił więcej rat bankowych?
    Czy w przypadku poręczenia wekslowego, komornik mógłby mi zabrać 100 %
    renty.

    Pozdrawiam Piotr

  • 2. Data: 2008-02-20 12:14:28
    Temat: Re: Ile może zabrać komornik od 800 zł. renty
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    interpio <i...@d...pl> naskrobał/a w news:e5dbc2f5-0208-4608-b3e8-
    7...@k...googlegroups.com:

    > Mam pytanie, ile zabrałby mi komornik, gdybym zastrajkował i nie
    > płacił więcej rat bankowych?

    25%

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 3. Data: 2008-02-20 14:20:41
    Od: Wojtek <W...@g...com>

    94202

  • 4. Data: 2008-02-20 17:55:00
    Od: interpio <i...@d...pl>

    Szkoda mi tylko, garażu / szopy, w którym trzymam sprzęt
    rehabilitacyjny. Ale z sufitu się leje, to garaż i tak komornik nie
    sprzeda za więcej niż 3.000 zł.
    Pozdrawiam Piotrek

  • 5. Data: 2008-02-20 22:38:14
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    interpio <i...@d...pl> wrote:
    > Szkoda mi tylko, garażu / szopy, w którym trzymam sprzęt
    > rehabilitacyjny. Ale z sufitu się leje, to garaż i tak komornik nie
    > sprzeda za więcej niż 3.000 zł.

    No ale chyba może Ci zabrać sprzęt rehabilitacyjny, na który jest kredyt.

    a.

  • 6. Data: 2008-02-21 08:38:05
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Oby zabrał.
    Jesli sprzęt jest wart powiedzmy 20 tys. zł, to komornik wystawi go na licytacji za
    500 zł, szwagier komornika
    wylicytuje tylko do 1 tys. zł - bo co ma zrobic ze sprzętem rehabilitacyjnym (to w
    końcu nie mieszkanie ani auto, na
    którym komornik ze szwagrem robia kokosy) - i rencista inwalida będzie 19 tysiów do
    przodu ;-))
    JaC
    PS. Mechanizm dawno odkrył i zastosował J.Korwin-Mikke vs. PKO BP

    ---

  • 7. Data: 2008-02-21 08:38:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    666 pisze:
> [...]
    końcu nie mieszkanie ani auto, na
    > którym komornik ze szwagrem robia kokosy) - i rencista inwalida będzie 19 tysiów do

    Do jakiego "przodu"? Będzie winien komornikowi tyle co przedtem,
    tylko o 1000zł mniej.

    > PS. Mechanizm dawno odkrył i zastosował J.Korwin-Mikke vs. PKO BP

    A jakieś konkrety?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 8. Data: 2008-02-21 15:03:38
    Od: interpio <i...@d...pl>

    On 20 Lut, 13:14, Goomich <g...@u...to.wp.pl> wrote:

    > 25%
    Dzięki, to zostanie mi 75% z samej renty, bo zasiłek pielęgnacyjny nie
    podlega zajęciu komornika.
    Pozdrawiam Piotr

  • 9. Data: 2008-02-21 15:05:22
    Od: interpio <i...@d...pl>

    On 20 Lut, 23:38, w...@a...pl (Wemif) wrote:
    > interpio <i...@d...pl> wrote:

    > No ale chyba może Ci zabrać sprzęt rehabilitacyjny, na który jest kredyt.

    Kredyty mam gotówkowe, a sprzęt rehabilitacyjnt to krzyżówka wózka
    iwalidzkiego z rowerem tzw. handbike i mam tego parę sztuk.
    Pozdrawiam Piotrek
    .

  • 10. Data: 2008-02-21 16:28:57
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    interpio <i...@d...pl> wrote:

    > Kredyty mam gotówkowe, a sprzęt rehabilitacyjnt to krzyżówka wózka
    > iwalidzkiego z rowerem tzw. handbike i mam tego parę sztuk.
    > Pozdrawiam Piotrek

    Jesli są Twoje, to może Ci je zabrać, niezależnie od tego na co jest
    kredyt.

    a.