  • 1. Data: 2006-09-13 19:32:43
    Temat: Ile dni urlopu będzie mi przysługiwać?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    2 lata temu podjąłem swoją pierwszą pracę w szkole. W tej chwili pracuję w
    niej 3 rok, ale ze względu na fakt, że podpisano ze mną niekorzystną umowę
    planuję zmienić pracę i w związku z tym chciałem zapytać ile dni urlopu i
    po jakim czasie będzie mi przysługiwało u nowego pracodawcy.

    chairon

  • 2. Data: 2006-09-13 20:24:21
    Temat: Re: Ile dni urlopu będzie mi przysługiwać?
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ee9mcm$mhu$1@news.interia.pl...
> [...]
    urlopu i
    > po jakim czasie będzie mi przysługiwało u nowego pracodawcy.

    Prawdopodobnie od 01.01.2007 r. 26 dni lub proporcjonalny, jeżeli
    umowa o pracę nie będzie zawarta co najmniej do końca 2007 r.
    W 2006 r. raczej nie ma co liczyć na urlop wypoczynkowy, ponieważ
    nauczyciel wykorzystuje urlop w wakacje (i ferie) i więcej niż 26 dni
    roboczych, więc za 2006 r. urlop wypoczynkowy już jest wykorzystany.

    wa

  • 3. Data: 2006-09-13 21:37:52
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    wektor napisał(a):

> [...]
    > nauczyciel wykorzystuje urlop w wakacje (i ferie) i więcej niż 26 dni
    > roboczych, więc za 2006 r. urlop wypoczynkowy już jest wykorzystany.

    A po jakim okresie uzyskałbym prawo do tych 26 dni?

    chairon

  • 4. Data: 2006-09-13 22:32:42
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ee9tnb$uup$1@news.interia.pl...

    > A po jakim okresie uzyskałbym prawo do tych 26 dni?

    Może zbyt pochopnie założyłam, że ukończyłeś studia wyższe (8 lat
    stażu) i przepracowałeś już pełne 2 lata, więc masz 10 lat stażu,
    czyli wymiar roczny urlopu wypoczynkowego wynosi 26 dni.
    Jeżeli tak jest, jak założyłam, to już w poprzednim poście napisałam,
    że 01.01.2007 r. nabywasz prawo do urlopu wypoczynkowego 26 dni (lub
    20 dni jeżeli ukończyłeś szkołę średnią lub policealną).

    wa

  • 5. Data: 2006-09-14 08:54:53
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    wektor napisał(a):

    > Może zbyt pochopnie założyłam, że ukończyłeś studia wyższe (8 lat
    > stażu) i przepracowałeś już pełne 2 lata, więc masz 10 lat stażu,
    > czyli wymiar roczny urlopu wypoczynkowego wynosi 26 dni.

    Dzięki za odpowiedź. Dobrze założyłeś tylko to ja nie załapałem :-)

    chairon

  • 6. Data: 2006-09-14 09:16:36
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    wektor napisał(a):

    > Może zbyt pochopnie założyłam, że ukończyłeś studia wyższe (8 lat
    > stażu) i przepracowałeś już pełne 2 lata, więc masz 10 lat stażu,
    > czyli wymiar roczny urlopu wypoczynkowego wynosi 26 dni.

    A czy nie ma wymogu, że muszę tam np. przepracować 3 miesiące by nabyć
    prawo do tych 26 dni? Nie żebym od razu planował urlop, ale pytam czysto
    teoretycznie.

    chairon

  • 7. Data: 2006-09-14 09:28:38
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:eeb6lf$9tn$1@news.interia.pl...

> [...]
    nabyć
    > prawo do tych 26 dni? Nie żebym od razu planował urlop, ale pytam

    Już od drugiego roku pracy pracownik nabywa prawo do urlopu
    wypoczynkowego z dniem 1 stycznia każdego roku lub z dniem podjęcia
    pracy.
    Gdy pierwsza umowa o pracę u nowego pracodawcy będzie zawarta np. na
    okres próbny 3 miesiące, to z dniem rozpoczęcia pracy nabywa się prawo
    do urlopu proporcjonalnego 3/12 x 26 dni (20 dni) = 7 dni (5 dni).

    wa

  • 8. Data: 2006-09-14 10:49:32
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    wektor napisał(a):

    > Już od drugiego roku pracy pracownik nabywa prawo do urlopu
    > wypoczynkowego z dniem 1 stycznia każdego roku lub z dniem podjęcia
    > pracy.

    Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź :-)

    chairon