  • 1. Data: 2006-09-13 19:42:37
    Temat: mieszkanie + lokator
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam, kupilem mieszkanie z lokatorem ktory jest tam zameldowany. jest
    to wnuczek ale strasznny degenerat (non stop pije nie pracuje)
    zalatwilem m urpace u rodzicow ale przychodzil nawalony lub wcale nie
    przychodzil.
    Remont w domu, nic nie robi. Generalnie wrzod na dupie.Nic nie oplaca.
    zalatwilem mu obiady w mopsie + zasilek, co dostanie odrazu przepije.
    Mam dosc.
    Jak moge sie go pozbyc ?ja jestem wlascicielem mieszkania on jest w nim
    zameldowany.
    Najszybszy najbezpieczniejszy sposob na pozbycie sie tego wrzodzika ??????
    Pozdrawiam z gory dziekuje
    przepraszam ze tak to ujalem ale narpawde wykancza mnie i cala "rodzine"

  • 2. Data: 2006-09-13 22:14:53
    Temat: Re: mieszkanie + lokator
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bartek wrote:
    > witam, kupilem mieszkanie z lokatorem

    Gratulacje. Jesteś masochistą?

    > ktory jest tam zameldowany. jest

    Jak mieszka, to musi być zameldowany...

    [ciach]

    > Jak moge sie go pozbyc ?

    Betonowe skarpetki? ;->

    > ja jestem wlascicielem mieszkania on jest w nim
    > zameldowany.

    Powtarzasz się.

    > Najszybszy najbezpieczniejszy sposob na pozbycie sie tego wrzodzika ??????

    Jak pisałem - betonowe skarpetki... tylko że to mało legalny sposób ;->

    A jak chcesz legalnie to, o ile dobrowolnie się nie wyprowadzi, to
    "najszybszy" sposób to sprawa sądowa (pozew o eksmisję) i załatwienie
    lokalu zastępczego (jeśli sąd uzna, że taki jest konieczny - a z reguły
    uznaje, jeśli delikwent nie ma innego lokum).

    Jak się zmieścisz w roku - to pogratuluję.

  • 3. Data: 2006-09-13 22:47:13
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    bartek wrote:
> [...]
    > Pozdrawiam z gory dziekuje
    > przepraszam ze tak to ujalem ale narpawde wykancza mnie i cala "rodzine"

    Załatwić mu lokal zastępczy i wnieść sprawę do sądu o eksmisję.

  • 4. Data: 2006-09-13 23:10:29
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jak się zmieścisz w roku - to pogratuluję.

    Jak się zmieści w pięciu to też będzie niezły.
    I tak ma szczęście jeśli lokatorem nie jest kobieta.

  • 5. Data: 2006-09-14 00:40:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Jak się zmieści w pięciu to też będzie niezły.

    Z eksmisjami nie mam doświadczenia, ale prosta sprawa wydania nakazy
    wypłaty wynagrodzenia w moim przypadku zajęła ponad 2 lata, więc możesz
    mieć rację...

    > I tak ma szczęście jeśli lokatorem nie jest kobieta.

    Zwłaszcza w ciąży i z dziećmi :)

  • 6. Data: 2006-09-14 01:44:58
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zwłaszcza w ciąży i z dziećmi :)

    Spokojnie zdąży zajść ze dwa razy zanim dojdzie do rozprawy.

  • 7. Data: 2006-09-14 12:49:34
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <eea358$rc$1@inews.gazeta.pl>,
    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> wrote:

    > Jak się zmieści w pięciu to też będzie niezły.
    > I tak ma szczęście jeśli lokatorem nie jest kobieta.

    Bezrobotny lepszy?

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 8. Data: 2006-09-14 14:21:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jarek Spirydowicz wrote:

    > Bezrobotny lepszy?

    Facet? Tak - przynajmniej w ciążę nie zajdzie ;)

  • 9. Data: 2006-09-14 15:44:46
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: witek [Wed, 13 Sep 2006 17:47:13 -0500]:

    > Załatwić mu lokal zastępczy i wnieść sprawę do sądu o eksmisję.

    A to ja mam pytanie - czy jak takiemu *wynajmę* mieszkanie,
    podpisując umowę, opłacając je itp., to może to być ten lokal
    zastępczy do którego można go wypierdolić?

    Kira (bo umowy najmu są rozwiązywalne...:>)

  • 10. Data: 2006-09-20 12:37:47
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <7...@n...lechistan.com>,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Facet? Tak - przynajmniej w ciążę nie zajdzie ;)

    Ale lokal też mu sąd przyzna...