  • 1. Data: 2006-09-13 18:20:09
    Temat: pelnomocnictwo sadowe
    Od: " cerrera" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zostawlam wezwana do sadu w sprawie podzialu spadku po krewnych. Przeciwko
    sobie sa strony: ja z siostra przeciwko kuzynowi.
    Siostra z kuzynem mieszkaja na drugim krancu Polski, we wszystkim zgadzam sie
    z siostra. Niestety nie bardzo mi jest na reke fatygowac sie tak daleko.
    Czy w takim przypadku moge wystawic pelnomocnictwo procesowe ogolne siostrze,
    zeby nie wloczyc sie po sadach? Czy tez jak sad wzywa musze pokornie pojechac
    zeby pokiwac glowa "tak/nie Wysoki sadzie" ;-)

  • 2. Data: 2006-09-13 21:10:39
    Temat: Re: pelnomocnictwo sadowe
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako * cerrera* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Czy w takim przypadku moge wystawic pelnomocnictwo procesowe ogolne siostrze,
    > zeby nie wloczyc sie po sadach? Czy tez jak sad wzywa musze pokornie pojechac
    > zeby pokiwac glowa "tak/nie Wysoki sadzie" ;-)

    Oczywiście, że możesz wystawić pełnomocnictwo. Zakładam, że siostra
    rodzona.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 3. Data: 2006-09-13 21:15:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Oczywiście, że możesz wystawić pełnomocnictwo. Zakładam, że siostra
    > rodzona.

    A jaka może być inna siostra ? Zakonna ? :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2006-09-13 21:19:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Johnson* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > A jaka może być inna siostra ? Zakonna ? :)

    Może być zakonna, może być miłosierdzia, może być siostra
    przełożona. Może być też przyrodnia a ta - o ile dobrze pamiętam -
    pełnomocnić się w sądzie nie może.

  • 5. Data: 2006-09-13 21:24:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Może być zakonna, może być miłosierdzia, może być siostra
    > przełożona. Może być też przyrodnia a ta - o ile dobrze pamiętam -
    > pełnomocnić się w sądzie nie może.

    Zdefiniuj co to siostra przyrodnia? Podpowiedź
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2512482.
    I może być pełnomocnikiem bo jest rodzeństwem (art. 87 §1 kpc).

  • 6. Data: 2006-09-13 21:38:09
    Od: " cerrera" <c...@W...gazeta.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > Oczywiście, że możesz wystawić pełnomocnictwo. Zakładam, że siostra
    > rodzona.

    jak najbardziej :-)
    dzieki..
    zaoszczedze sobie klopotu :-)