  • 1. Data: 2006-09-13 19:26:16
    Temat: niezgodność towaru konsumpcyjnego
    Od: "zmarekz" <z...@w...pl>

    Witam
    Co to jest niezgodność towaru konsumpcyjnego. Czy telefon który działał do
    tej pory bez problemu a nagle przestał można podpiąc pod ten paragraf ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-13 19:36:23
    Temat: Re: niezgodność towaru konsumpcyjnego
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 13 Sep 2006 21:26:16 +0200, zmarekz napisał(a):

    > Co to jest niezgodność towaru konsumpcyjnego.

    Nie istnieje takie pojęcie.

    > Czy telefon który działał do tej pory bez problemu a
    > nagle przestał można podpiąc pod ten paragraf ?

    Zgaduje, ze chodzi Ci o "niezgodnosc towaru z umowa". Moznaby bylo "podpiac
    pod ten paragraf" gdybys byl w stanie udowodnic, ze owa niezgodnosc
    wystepowala juz w czasie kiedy nabywales urzadzenie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-09-13 19:36:23
    Od: "zmarekz" <z...@w...pl>

    > Nie istnieje takie pojęcie.

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1176.htm art. 10 - istnieje ale nie
    przepisałem do końca.
    Ale dzięki za oidpowiedz z tego co napisałes i z tego co zznalazłem w sieci
    nie mam szans na uznanie reklamacji.

  • 4. Data: 2006-09-13 19:49:45
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Zgaduje, ze chodzi Ci o "niezgodnosc towaru z umowa".

    Nie istnieje takie pojecie.

    Zgaduje ze chocilo Ci o 'niezgodnosc towaru konsumpcyjnego z umowa"?

    Ech czepialstwo...

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 5. Data: 2006-09-13 20:47:40
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 13 Sep 2006 21:49:45 +0200, Michał Wilk napisał(a):

    > Nie istnieje takie pojecie.
    >
    > Zgaduje ze chocilo Ci o 'niezgodnosc towaru konsumpcyjnego z umowa"?
    >
    > Ech czepialstwo...

    :PP

    No właśnie, mogłeś sobie darować :P

    --