    From: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Idea POP i doładowanie konta
    Date: Thu, 15 Jan 2004 11:45:16 +0100

    Użytkownik "Flashi" napisał:

    Po pierwsze: nie czytasz dokładnie. Przeczytaj pierwszy post w tym wątku :)

    | konkrety nastepujace. Nie pierwszy raz doladowywales konto wiec uzywajac
    | czegos powinienes wiedziec co uzywales ...

    Przecież napisałem, że nie doładowywałem wcześniej.

    | Uzytkowanie POPa wiaze sie z
    | niejako podpisaniem umowy a raczej zapoznania sie z regulaminem ...

    Oczywiście że z zawarciem umowy, której integralną częścią jest regulamin.
    Znajdź mi jednak punkt w regulaminie, który stwierdza, że mam się nie
    sugerować tym co mówi automatyczne BOK oraz tym co pisze pracownik Działu
    Reklamacji Idea.

    | Niezmajomosc prawa/regulaminu/umowy szkodzi ale napewno nie moze byc
    powodem
    | dla ktorego mialbys wygrac sprawe w sadzie...

    Skąd wniosek, że nie znam regulaminu?

    | no coz ... w innym watku chyba na innej grupie zrozumiales i potwierdziles
    | (chyba nie jestem teraz taki pewien tego czy to napewno byles Ty) ze wiesz
    | tym ze licznik dnia zmniejsza sie o godzinie 0:00 kazdego dnia ... logika
    | wykazuje pewna kontynuacje tej sprawy ... wiec jesli w jeden dzien miales
    za
    | dwa dni sie konczy, a w nastepny za dzien sie konczy to chyba skapowac
    | powinienes o co chodzi ?

    Tak, skapowałem że kończy się za dzień, a nie w dniu, w którym słyszałem "za
    dzień".

    | Poniosles strate
    | w zwiazku z brakiem wiedzy na temat jak dziala ... wiedzy ktora mogles
    | uzyskac jednak dopiero po fakcie starales sie to zrobic

    Nie prawda. Zrobiłem 2 kroki żeby mieć pewność wcześniej, uważam że
    dołożyłem należytej staranności.
    Pisałem w tej sprawie mejla do BOK Idei i dostałem nieprawdziwą odpowiedź
    (że przyjdzie SMS powiadamiającey i że od chwili SMSa mam 24 godziny na
    doładowanie). Wysłuchałem też komunikatu pod *111, z którego nie wynikało że
    nie mogę doładować konta bez straty następnego dnia, wręcz przeciwnie:
    wynikało że mogę to zrobić następnego dnia.

    | nic nie mow o tym ze slyszales ze masz 0 dni na
    | wykonywanie polaczen...

    Przecież nic takiego nie słyszałem, skąd Ty to wziąłeś?
    Gdym coś takiego usłyszał, to chyba bym wiedział że to ostatni dzień.

    Pozdr.,