    From: "P03" <p...@b...invalid.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: INPOST- Oddzial Warszawa-Mokotow
    Date: Thu, 13 Aug 2015 11:50:16 +0200

    > Dlaczego kurier z INPOST-u nie zanosi listów ani przesyłek do mieszkań,
    > tylko wchodzi do bloku i wrzuca awiza do skrzynek. Oczywiście zaraz sobie
    > idzie w diabły. Za co mu płacą? Za dostarczanie przesyłek i listow, czy za
    > wrzucanie awiz do skrzynek?
    > Pocztę to mam blisko, a do punktu Inpost muszę specjalnie jechać i jeszcze
    > na dodatek zdążyć do godziny 17-stej. Ten Inpost to jakiś koszmar.
    >

    > --
    > animka

    INPOST to najlepsiejszy operator pocztowy na świecie,
    a już napewno w UE.
    21.07.2015 zamówiłem 3 darmowe startery RED Bull Mobile.
    Przyszło potwierdzenie, potem info o wysyłce listem dostarczanym
    przez tego doskonałego operatora, i nadal nic.
    Ciesz się że człowieczek ma chęć zostawić awizo,
    bo do mnie nawet nie jest mu po drodze (miasto wojewódzkie)
    :-)

    --
    P03