  • 41. Data: 2008-10-22 18:28:08
    Temat: Re: ILE (lat) za to dostanie?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Mozesz byc pewien ze pierwszemu lepszemu obszczymurkowi z podworka sie nie
    > upiecze.

    Się nie upiecze, co nie znaczy, że z niego zaraz ściągną kasę. Będzie mu
    wisiało widmo z długiem, komornik jakieś groszę ściągnie, bo majątku nie ma,
    a potem komornikowi już przestanie zależeć, bo nie będzie czuł zarobku %.

  • 42. Data: 2008-10-22 18:32:01
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in news:gdnr48$njj$1@z-
    news.pwr.wroc.pl:

    > Kolejny numerek w rejestrze, kolejna teczka z
    > aktami nie mieszczaca się na biurku... Dobrze się skryli i im się upieklo
    > moze.

    i nikt nie przypomnial?
    poszkodowany, ubezpieczyciel?

    --
    Y?

  • 43. Data: 2008-10-22 18:36:24
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in news:gdnrbn$nm3$1@z-
    news.pwr.wroc.pl:

    > Się nie upiecze, co nie znaczy, ze z niego zaraz sciagna kasę. Będzie mu
    > wisialo widmo z dlugiem, komornik jakies groszę sciagnie

    no ale ja wlasnie pytalem czy mu sie upiecze w sensie dlugu
    ze przeocza

    --
    Y?

  • 44. Data: 2008-10-22 18:38:19
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Yyy" <y...@m...o2.pl> wrote
    > i nikt nie przypomnial?
    > poszkodowany, ubezpieczyciel?

    A w tej sprawie był w ogóle ubezpieczyciel? Może poszkodowany też nie
    kumaty. Może wniosku nie złożył.
    Podejrzewam, że po prostu jak większość, zasądzono, ale nie da się ściągnąć,
    bo byli niewypłacalni. I co dalej? Napisałem przy historii z obszczymurkiem
    i komornikiem. Nikt się tym nie interesował, więc komornik dał sobie spokój.

  • 45. Data: 2008-10-22 18:43:10
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Yyy" <y...@m...o2.pl> wrote in message
    > "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in
    > no ale ja wlasnie pytalem czy mu sie upiecze w sensie dlugu
    > ze przeocza

    A komornik to będzie stał nad nim 24h/ na dobę i patrzył czy przypadkiem nie
    ma nowego majątku czy przyjdzie raz na pół roku, spisze, sprawdzi w
    rejestrach i da sobie spokój... pójdzie tam gdzie szybciej i łatwiej zdejmie
    grubą kasą. Da się udowodnić, że się wyzbył majątku, a umowy były fikcyjne?
    Żeby komornik coś zrobił to wierzyciel też musi współpracować, wskazywać
    majątek, adresy, składać wnioski. A jak wierzyciel nie zabiega o ściągnięcie
    swoich pieniędzy to na głowie nikt nie stanie. Może są jeszcze inne
    możliwości i machinacje, nie wiemy.

  • 46. Data: 2008-10-22 18:45:24
    Od: NoName <n...@n...pl>

    Yyy pisze:
    > "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in news:gdnrbn$nm3$1@z-
    > news.pwr.wroc.pl:

    > no ale ja wlasnie pytalem czy mu sie upiecze w sensie dlugu
    > ze przeocza

    Jesli poszkodowany nie zlozy wniosku o wyrownanie szkody w terminie to
    sad nie bedzie wnosil o naprawienie szkody.

    Nikt niczego nie przeoczy na wszystko sa terminy pod warunkiem ze
    komukolwiek zalezy na tej sprawie.

  • 47. Data: 2008-10-22 20:57:45
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    > czyli jak juz dokonywac jakiejs wiekszej kradziezy to lepiej na Pipidowie,
    > gdzie policja nie ma paliwa do jedynego Poloneza,
    > niz w warszawce gdzie wszystko co policja ma to najlepsze a prokuratura ludzi
    > ktorzy nie chca tak nisko schodzic?

    Wprost przeciwnie. Bo w pipidówie to Policja ma jedna kradzież na kwartał, i
    wtedy zrobi wszystko, aby wykryć i mieć wysoką skuteczność, a Warszawie to
    sprawa najpierw pół roku leży na biurku, zanim ktoś do niej w ogóle zaglądnie,
    boi tyle tego gówna mają.

  • 48. Data: 2008-10-23 15:43:47
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    " jb" <j...@N...gazeta.pl> wrote in

    > Bo w pipidówie to Policja ma jedna kradziez na kwartal

    oficjalnie...

    > wtedy zrobi wszystko, aby wykryć i mieć wysoka skutecznosć

    a skutecznosc w PREWENCJI sie nie liczy? ;)

    --
    Y?

  • 49. Data: 2008-10-23 18:51:50
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    Yyy <y...@m...o2.pl> napisał(a):

    > a skutecznosc w PREWENCJI sie nie liczy? ;)

    Nie ma takiej rubryki w statystyce. A statystyka to królowa nauk w policji i
    prokuraturze.

    Pamiętam rozpacz pewnego kierownika posterunku, gdy na jego terenie miał
    miejsce wypadek drogowy z 3 ofiarami smiertelnymi. Poprzedniego roku nie było
    żadnego, zatem miał wzrost przestepczości z tego zakresu o 300%, za co
    polecieli mu po premii...
    Podobnie z wykrywalnością - na małym posterunku nie moga sobie pozwolic, aby
    za duzo spraw pozostało niewykrytych, bo od razu lecą im wskaźniki. A w takiej
    Warszawie, gdzie sprawy liczą w tysiacach, a policjanci pracują krócej niż
    trwa średnio jedno postepowanie, nikomu na tym nie zależy.

  • 50. Data: 2008-10-23 19:14:29
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    " jb" <j...@N...gazeta.pl> wrote in

    > Pamiętam rozpacz pewnego kierownika posterunku, gdy na jego terenie mial
    > miejsce wypadek drogowy z 3 ofiarami smiertelnymi. Poprzedniego roku nie
    > bylo zadnego, zatem mial wzrost przestepczosci z tego zakresu o 300%, za
    > co polecieli mu po premii...

    czyli jednak jest to prewencja i jest ona premiowana

    --
    Y?