  • 111. Data: 2004-05-12 14:18:58
    Temat: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : takie terminy, jak panika, adrenalina, cos ci mowia?
    : tam nikt nie mial broni, strzelali zeby przywolac do porzadku

    zwlaszzca osoby siedzace w samochodzie

    :
    : > zabito ofiary
    :
    : byels tam?
    : widziales gdzie sie znajdowaly ofiary i ludzie do ktorych strzelano?

    ogladales dzis relacje z sejmu?
    Skoro juz oficjalnie sie mowi ze to byly ofiary to chyba mam podtsawe by tak
    napisac.

    P.

  • 112. Data: 2004-05-12 14:27:43
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik kam napisał:
    > Jak bardzo sie róznią? Jak dokładnie macasz nabój przed załadowaniem w
    > takich warunkach?

    Tak bardzo jak wzięcie do ręki czegoś gładkiego i czegoś z karbami.

    > Bo ta kobieta to stała samotnie... Jak dokładnie jesteś w stanie
    > wycelować z takiej strzelby w tych warunkach?

    Nie wiem jakie były warunki.
    Znamienne jest jednak to, że oberwały dwie kobiety i ochroniarz.

    > Pierwszymi? Od razu strzelano ostrą amunicją? Skąd te informacje?

    Z opisu zdarzeń w mediach.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 113. Data: 2004-05-12 14:30:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > swiadek mysle dobrze pamieal bo opowiadal w niedziel w TV.
    > Wygladalo to jak napad, nie bylo zadnych krzykow "policja" wyskoczyli i
    > ostrzelali,
    > wowczas tamci zaczeli uciekac - sorry ale chyba to normalne.
    >
    > Dobrze ze 5 lat im grozi. Jezeli tyle kazdy z nich dostanie ja bede
    > zadowolony

    Oceni to sąd. Jeśli było jak piszesz, to źle zrobili. Boję się, ze jednak
    prawda obiektywna może być inna. Pamiętasz łódzkie pogotowie? Dziennikarze
    mieli nawet świadków, że mordowano pacjentów. A teraz nie dość, że się
    okazało, że to kicha, to jeszcze trzeba będzie przeprosić pomówionych i
    przyjąć ich do pracy. Ja jednak poczekam na wyrok sadu, bo tu za dużo
    mataczenia przez wszystkich biorących udział w tej sprawie.

  • 114. Data: 2004-05-12 14:32:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Arek! Miałeś taki nabój w ręce, czy opierasz się na telewizji? Nabój jest
    > rozpoznawalny, pod warunkiem że masz czas, by go obmacać. Normalnie

    Opieram się na opiniach znajomych mi policjantów - twierdzą, że za
    Chiny Ludowe by ich nie pomylili.

    > Arek! Znowu jesteś odporny na racjonalne argumenty. Zrozum, że zupełnie
    > inna taktyka strzelania obowiązuje dla amunicji gumowej, a inna dla
    > breneki. Oni strzelali breneką jak gumową i stąd nieszczęście.

    Gumowy pocisk wystrzelony w głowę też zabija a na pewno kaleczy.
    Nie ma taktyki strzelania gumowymi pociskami w głowę.

    [..]
    > tezą z zamiarem zabicia, to z kilku metrów nie spudłujesz w 50% strzelając
    > w samochód.

    Wg naocznego świadka strzelali na dzień dobry. I mnie to zupełnie ziębi ani grzeje
    czy usłyszeli huk z rury wydechowej czy też huczało im w głowach po decybelnej
    muzyce.
    Liczą się intencje, a tu były jednoznaczne - zabić.
    Nie zatrzymać, lecz zabić. I to nie tylko osobę, którą brali za bandytę, ale
    także pasażera, do którego nic nie mogli mieć.
    Dla mnie sprawa jest oczywista i karą powinno być dożywocie.

    Arek

  • 115. Data: 2004-05-12 14:32:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > w ustawie jest napsiane ze gumowymi przyciskami nalezy strzelac w nogi a
    nie
    > w glowe,

    Jest tak napisane.

  • 116. Data: 2004-05-12 14:34:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik PMT napisał:
    > A ja mam w dupie twoje chore poglady.

    Moc Twoich argumentów na poparcie Twojego zdania
    jest powalająca, więc zrezygnuję z dysputy z Tobą na takim poziomie.

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 117. Data: 2004-05-12 17:00:20
    Od: poreba <d...@p...com>

    "PMT" <a...@p...wp.pl> niebacznie popelnil

    > A ja mam w dupie twoje chore poglady.
    Nie umiesz dyskutować z trollem - to nie zaczynaj
    czyba że nie umiesz dyskutować w ogóle.
    News nie są chyba właściwym miejscem dla Ciebie.
    Może: łono pszyrody i łagodzoncy powief wietżyku?

    --
    pozdro
    poreba

  • 118. Data: 2004-05-12 22:56:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Opieram się na opiniach znajomych mi policjantów - twierdzą, że za
    > Chiny Ludowe by ich nie pomylili.

    Ja też twierdzę, że bym się nie pomylił. Ale wychodzi na to, że pomyliło
    się kilka osób, czyli się dało.

    > Gumowy pocisk wystrzelony w głowę też zabija a na pewno kaleczy.
    > Nie ma taktyki strzelania gumowymi pociskami w głowę.

    Nie ma. Ale breneka daje o wiele większy odrzut i podrzut lufy. Pamietaj,
    że podrzucenie o centymetr lufy daje na 50 metrach metr powyżej linii
    celowania. Stzrelając z amunicji gumowej można trzymać broń lekko, bo ona
    ma dużą masę, a pocisk małą energię. Tego strzału prawie nie czuć.

> [...]
    bandytę, ale
    > także pasażera, do którego nic nie mogli mieć.
    > Dla mnie sprawa jest oczywista i karą powinno być dożywocie.

    Dla mnie jest mniej oczywista.

  • 119. Data: 2004-05-13 08:52:59
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
[...]

    dzis policja zdobyla tasme z ajkiegos przedsiebiorstwa ktora to
    zarejestrowala , zdaje sie ze napad Policjantow na tych chlopakwo
    wsamochodzie (jezeli miasta nie pomylilem- w kazdym razie na jedno z tych
    dwoch zdarzen)

    P.

  • 120. Data: 2004-05-13 16:37:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    Oby, bo to ostatecznie zakończy wszelkie spekulacje. Jestem za ukaraniem
    Policjantów, jeśli zawinili, ale zdecydowanie jestem przeciwny machinacjom
    zmierzającym do wywołania jak największej sensacji wokół sprawy.