    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Date: Thu, 13 May 2004 00:56:38 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@pc12.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    news:c7tchl$1ak$1@news.onet.pl...

    > Opieram się na opiniach znajomych mi policjantów - twierdzą, że za
    > Chiny Ludowe by ich nie pomylili.

    Ja też twierdzę, że bym się nie pomylił. Ale wychodzi na to, że pomyliło
    się kilka osób, czyli się dało.

    > Gumowy pocisk wystrzelony w głowę też zabija a na pewno kaleczy.
    > Nie ma taktyki strzelania gumowymi pociskami w głowę.

    Nie ma. Ale breneka daje o wiele większy odrzut i podrzut lufy. Pamietaj,
    że podrzucenie o centymetr lufy daje na 50 metrach metr powyżej linii
    celowania. Stzrelając z amunicji gumowej można trzymać broń lekko, bo ona
    ma dużą masę, a pocisk małą energię. Tego strzału prawie nie czuć.

    > Wg naocznego świadka strzelali na dzień dobry. I mnie to zupełnie ziębi
    ani grzeje
    > czy usłyszeli huk z rury wydechowej czy też huczało im w głowach po
    decybelnej
    > muzyce.
    > Liczą się intencje, a tu były jednoznaczne - zabić.
    > Nie zatrzymać, lecz zabić. I to nie tylko osobę, którą brali za
    bandytę, ale
    > także pasażera, do którego nic nie mogli mieć.
    > Dla mnie sprawa jest oczywista i karą powinno być dożywocie.

    Dla mnie jest mniej oczywista.