  • 11. Data: 2006-06-09 06:51:37
    Temat: Re: Holowanie na autostradzie
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    witek wrote:

    > Natomiast jak zadasz sobie pytanie,
    > czy na autostradzie dozwolone jest holowanie do najblizszego zjazdu, to
    > odpowiedź brzmi tak.

    Nie. Inaczej holować mógłby każdy (do tegoż zjazdu), a to z przepisu nie
    wynika.

    > To nie moja wina, że pytania są głupie.

    Tego nigdzie nie napisałem.

    JaromirD

    --
    Odpowiadając zamień "q" na "o".

  • 12. Data: 2006-06-09 06:56:31
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    JaromirD napisał(a):

    > Nie. Inaczej holować mógłby każdy (do tegoż zjazdu), a to z przepisu nie
    > wynika.

    To juz jest nadinterpretacja.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510 skype: marcin.jm

  • 13. Data: 2006-06-09 08:12:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko jedna jest poprawna. Jeśli złożysz poprawną i niepoprawną to wynik
    > będzie niepoprawny.

    > To są odpowiedzi rozłączne. Nie mam nic składać, tylko wybrać
    > prawidłową.

    mylisz sie sromotnie, potraktuj te odpowiedzi jak zawezanie zbioru w
    matematyce, jednaodpowiedzi zaweza ci mozliwosci holowania do okreslonego
    miejsca, druga zaweza ci do pojazduw ktore sa uprawnione do tego
    holowania, prawidlowa odpowiedzia na to pytanie jest wlasnie polaczenie
    tych 2 jak masz w pord.

    co nie zmienia faktu ze w pytaniach sa bledy niestety, sam znalazlem blad
    w pytaniach o pierwsza pomoc, w pytaniu gdzie jest przytomna osoba ze
    zlamaniem, jest zawiadomiona karetka, czyli pomoc bedzie najdalej za
    kilkadziesiat minut, zmuszaja natykajacego sie na ten wypadek do
    usztywniania polamanej konczyny, chyba nie musze tlumaczyc ze moze sie to
    skonczyc nawet smiercia delikwenta, ale coz, widac ukladajacy testy nie
    posiadaja jakiejkolwiek wyobrazni

  • 14. Data: 2006-06-09 12:25:23
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    JaromirD wrote:

    > Nie. Inaczej holowaÄ? mĂłgĹ?by kaĹźdy (do tegoĹź zjazdu), a to z przepisu nie
    > wynika.

    Nie bylo pytania kto moze holowac, tylko dokad pomze holowac.
    zacznij myslec po testowemu, albo jeszcze dlugo bedziesz chodzil dumny ,
    ale baz prawka.

  • 15. Data: 2017-08-16 07:32:33
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 8 czerwca 2006 21:48:28 UTC+2 użytkownik JaromirD napisał:
> [...]
    > odpowiedź 2., bo nie jet dozwolone holowanie "do najbliższego wyjazdu lub
    > miejsca obsługi podróżnych" lecz tylko holowanie "przez pojazdy
    > przeznaczone do holowania do najbliższego wyjazdu lub miejsca obsługi
    > podróżnych". Czy może się mylę?
    > I co wybrać na egzaminie? 2 bo tak mówią przepisy i ryzykować oblanie
    > (ewentualnie potem wykłócać się podpierając się PoRD) czy schizofrenicznie
    > 1 i 2 żeby zdać a potem zapomnieć co było na egzaminie?
    > Niestety, nie jest to jedyny przypadek, kiedy PoRD swoje a egzamin swoje.

    Witam, informacja na temat holowania aut oraz pomocy drogowej w kraju i za granicą :
    www.holowanie-aut-zgorzelec.pl

  • 16. Data: 2017-08-16 08:03:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Aug 2017 22:32:33 -0700 (PDT), a...@g...com
    napisał(a):

> [...]

    IMO nie, a odpowiedzi są źle zredagowane. Odp.. 2 też jest do bani bo
    nie jest dozwolone "holowanie tylko pojazdem przeznaczonym do holowania"
    :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2017-08-16 08:57:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > IMO nie, a odpowiedzi są źle zredagowane. Odp.. 2 też jest do bani bo
    > nie jest dozwolone "holowanie tylko pojazdem przeznaczonym do holowania"

    Sęk w tym, że na autostradzie właśnie tak jest.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2017-08-16 10:24:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-16 o 08:57, Liwiusz pisze:

> [...]
    napisał:

    -ciach-

    > Sęk w tym, że na autostradzie właśnie tak jest.

    Typ wygrzebał posta sprzed jedenastu lat żeby zareklamować firmę
    a wy zamiast mu symboliczny kilof to podtrzymujecie wątek.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2017-08-16 11:48:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16-08-17 o 10:24, RadoslawF pisze:

    > Typ wygrzebał posta sprzed jedenastu lat żeby zareklamować firmę
    > a wy zamiast mu symboliczny kilof to podtrzymujecie wątek.

    O jakiej firmie piszesz?

  • 20. Data: 2017-08-16 14:04:08
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    A wiesz co to jest iloczyn logiczny (koniunkcja)?
    Według przepisu może holować wyłącznie specjalny pojazd "i" tylko do
    najbliższego zjazdu.
    Więc prawidłowa jest odpowiedź 1 i 2 łącznie.