  • 1. Data: 2006-06-08 20:20:15
    Temat: MAM WIELKI PROBLEM Z PRAWEM(pomocy)
    Od: "Szalas" <s...@t...pl>

    Witam , mam problem z zarejestrowaniem motocykla, sprawa wyglada tak,
    kupilem motocykl z kompletem dokumetów tj. dowód, oc, przeglad,
    umowa kupna, wszystko sie zgadzala, jestem ok6 wlascicielem tego
    motocykla w polsce. I najgorsze , odmówiono mi rejestracji tego
    motocykla w wydziale komunikacji poniewarz motor nieposiada karty
    pojazdu(w dowodzie pisze KARTY NIEWYDANO)babkja w wydziale
    powiedziala ze motor ma w dowodszie wbita date pierwszej rejestracji
    1999.07.08 a prawo o karcie obowiazuje od 1999.07.01 i ten motor
    powinien miec taka karte i ktos jej 7 lat temu niewydal i motocykl
    byl tak rejestrowany bez problemu.Babka powiedziala ze musze sobie
    odnajesc pierwszego wlasciciela i zmusic go zeby wyrobil
    jakos karte a potem zeby kazdy z wlascicieli sie tam wpisal
    (!!!???) Nierozumie dlaczego po tylu latach i po bledzie wydzialu
    w niewiem jakim miescie (który niewydal karty) ja musze to
    wyjasniac (niewiem czy to mozliwe zebym do tego doszedl) PROSZEO
    PORADE , NIEWIEM CO ROBIC , na motor zbieralem 3lata i zaplacilem
    9tys , tak ze mi zalezy na rejestracji , z góry dziekuje za porady
    ludzi którzy znaja siena prawie......