    From: "lablador" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hipoteka vs zastaw rejestrowy
    Date: Tue, 9 Sep 2003 09:58:18 +0200

    > To ja prosze tutaj o pomoc, no ale jesli nie potrafisz przeczytac ze
    > zrozumieniem kilkudziesieciu powiazanych ze soba merytorycznie przepisow
    > to zwroc uwage na art. 84 UKWIH:
    > Jezeli nie wiesz co to sa przynaleznosci to odsylam do kodexu cywilnego,
    > mam nadzieje, ze masz pod reka egzemplarz. Jesli nie, lub nie potrafisz z
    > niego korzystac - sugeruje stworzenie nowego watku na grupie pt.
    > "Przynaleznosci - z czym to sie je".

    Jestes na drugim czy na trzecim roku? Prawo to bardzo szeroka dyscyplina.
    Madrkujesz tutaj, obrazasz innych, moze podyskutujesz np. na temat waznosci
    umow cywilnoprawnych zawieranych przez organy wykonawcze gminy z
    upoważnienia rady gminy w przedmiocie przeniesienia na os trzecia uprawnien
    o charakterze publicznoprawnym. Podbowiem Ci, ze chodzi glownie o art 58 kc
    :) Masz tam kc i lubisz-sam pisales:)

    Mozemy tez porozmawiac np. o znaczeniu wykreslenia z rejestru sadowego
    czlonka zarzadu w kontekscie jego odpowiedzialnosci subsydiarnej za
    prywatnoprawne zobowiazania zp. zoo. Gdybys mogl rozwijajac watek uwzglednic
    orzecznictwo.

    Omnibusie! Czekamy!

    Dan